TARIKH PEMBAYARAN GAJI PEJAWAT AWAM TAHUN 2019

TARIKH PEMBAYARAN GAJI PEJAWAT AWAM TAHUN 2019 Assalamualaikum Dan Selamat Pagi, Hai reader semua. Sebagai rujukan anda semua, Bonde kongsikan di sini Tarikh Pembayaran Gaji Pejawat Awam Tahun 2019.  Nampaknya mengikut jadual Pembayaran Gaji dibawah ini, Bonde rasa bersyukur sangat tarikh tersebut tidaklah menunjukkan hari-hari kritikal seperti mana tahun-tahun yang lepas ada hingga 30 hari rindu nak menunggu hari gaji bertandang... rindu keching-keching duit dalam akaun tu kan he he he TARIKH PEMBAYARAN GAJI PEJAWAT AWAM TAHUN 2019

TARIKH PEMBAYARAN GAJI PEJAWAT AWAM TAHUN 2019

Tarikh Pembayaran gaji ini mengikut Pekeliling Akauntan Negara Malaysia Bilangan 9 Tahun 2018 bertajuk Tarikh Dan Peraturan Pembayaran Gaji Tahun 2019

Surat Pekeliling ini dikeluarkan adalah bertujuan untuk tarikh bayaran gaji bulanan bagi tahun 2019 dan peraturan perlu dipatuhi oleh Kementerian/Jabatan bagi memastikan penyediaan gaji dapat diurus dengan sempurna dan gaji dapat dibayar mengikut tarikh yang ditetapkan.

 TARIKH PEMBAYARAN GAJI PEJAWAT AWAM TAHUN 2019

Baiklah, 
Simpan jadual ini untuk rujukkan anda nanti. Tak lah kalut kejap-kejap tengok kalender, dalam hati cakap bila nak gaji?? bila nak gaji??

- Checklist travel/holiday (no 1 ha ha ha)

- Checklist belanja bulanan

- Checklist belanja keperluan anak

Moga anda semua dapat membuat bajet akaun sendiri untuk tahun hadapan dengan lebih teratur lagi dan berjimat cermat, Aamiin InsyaAllah.


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

4 PEMBERI ULASAN

  1. Bagus awal2 dah keluar tarikh gaji

    BalasPadam
  2. Baguslah tiap bulan tarikh lebih kurang. Takdelah smpai 40hari. Sakit na tunggu gaji kak. Kdg susah control sebulan kalau gap jauh sgt

    BalasPadam
  3. saya nak copy jadual gaji tu ya..dengan izin

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.