GOOD LUCK TEAM MALAYSIA

Assalamualaikum dan Selamat Malam.. hai reader semua, buat apa tu...Bonde tengah layan bola dekat rumah jer.. sedih tak dapat tiket bola yang laris macam pisang panas tu.. jadi kita tengok jerlah dekat rumah ni kan!

2018 AFF Suzuki Cup Final 1 | Tuesday, 11 December 2018

Starting XI

MALAYSIA vs VIETNAM

National Stadium, Bukit Jalil, 8.45 pm

FINAL PIALA AFFsUZUKI18, Team Malaysia, Harimau Malaya, MALAYSIA vs VIETNAM,BARISAN PEMAIN MALAYSIA:  1. Farizal Marlias (GK); 2. Amirul Azhan Aznan, 17. Irfan Zakaria, 3. Shahrul Saad, 21. Nazirul Naim Che Hashim; 12. Akram Mahinan, 14. Syamer Kutty Abba; 13. Mohamadou Sumareh, 9. Norshahrul Idlan Talaha, 11. Safawi Rasid; 8. Zaquan Adha Abd Radzak (C).  Subs: 5. Adam Nor Azlin, 6. Syazwan Andik Ishak, 7. Aidil Zafuan Abd Radzak, 10. Shahrel Fikri Md Fauzi, 15. Kenny Pallraj, 16. Syazwan Zainon, 18. Syafiq Ahmad, 19. Akhyar Rashid, 20. Ahmad Hazwan Bakri, 22. Khairul Fahmi Che Mat (GK), 23. Hafizul Hakim Khairul Nizam Jothy (GK). N/A: 4. Syahmi Safari.


BARISAN PEMAIN MALAYSIA: 
1. Farizal Marlias (GK); 2. Amirul Azhan Aznan, 17. Irfan Zakaria, 3. Shahrul Saad, 21. Nazirul Naim Che Hashim; 12. Akram Mahinan, 14. Syamer Kutty Abba; 13. Mohamadou Sumareh, 9. Norshahrul Idlan Talaha, 11. Safawi Rasid; 8. Zaquan Adha Abd Radzak (C).

Subs: 5. Adam Nor Azlin, 6. Syazwan Andik Ishak, 7. Aidil Zafuan Abd Radzak, 10. Shahrel Fikri Md Fauzi, 15. Kenny Pallraj, 16. Syazwan Zainon, 18. Syafiq Ahmad, 19. Akhyar Rashid, 20. Ahmad Hazwan Bakri, 22. Khairul Fahmi Che Mat (GK), 23. Hafizul Hakim Khairul Nizam Jothy (GK). N/A: 4. Syahmi Safari.

BARISAN PEMAIN VIETNAM: 
23. Dang Van Lam (GK), 3. Que Ngoc Hai (C), 5. Doan Van Hau, 8. Nguyen Trong Hoang, 13. Ha Duc Chinh, 15. Pham Duc Huy, 19. Nguyen Quang Hai, 20. Phan Van Duc, 21. Tran Dinh Trong, 28. Do Duy Manh, 29. Nguyen Huy Hung.

Subs: 1. Bui Tien Dung (GK), 4. Bui Tien Dung, 6. Luong Xuan Truong, 9. Nguyen Van Toan, 10. Nguyen Van Quyet, 11. Nguyen Anh Duc, 12. Nguyen Phong Hong Duy, 14. Nguyen Cong Phuong, 16. Do Hung Dung, 17. Luc Xuan Hung, 22. Nguyen Tien Linh, 26. Nguyen Tuan Manh (GK).
* Live on TV2 & Fox Sports

#FAM #HarimauMalaya #AFFSuzukiCup18


Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. err.. menang ke kalah semalam bonde hehe tak tgk la tau masa 2-0 aje

    BalasPadam
  2. jumpa di vietnam pula kan Bonde, kak ana tak tonton pun sebenarnya semalam hehe :)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.