DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai reader semua...

Bonde memang bercadang nak jalan-jalan ke Zoo Negara Kuala Lumpur bulan Disember ni, sahaja survey-survery harga tiket dekat laman web Zoo Negara,  Lepas tu nampak pula iklan seperti dibawah.

DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA


DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA, TIKET FREE MASUK ZOO NEGARA, JOM PERGI ZOO NEGARA, PANDA, Memandangkan family kecil Bonde memang lahir pada Bulan Disember iaitu Kanda 11 Disember dan Fatin 27 Disember hanya Bonde sahaja yang lahir pada bulan Ogos .


DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA, TIKET FREE MASUK ZOO NEGARA, JOM PERGI ZOO NEGARA, PANDA, MASUK ZOO PERCUMA, #VIRAL, #TRENDDING,

Viral di Facebook

Promosi dari 1Disember hingga 31 Disember 2017.

DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA, TIKET FREE MASUK ZOO NEGARA, JOM PERGI ZOO NEGARA, PANDA, HARGA TIKET MASUK ZOO,

Jadi harga tiket dikenakan hanya pada Bonde sahaja.  Wow best jimat juga RM 88.00 kalau tidak kena caj harga tiket 3 untuk dewasa bersamaan RM 132.00.

Sebenarnya nak cerita jujur dekat sini, seumur hidup Bonde tak pernah pergi Zoo Negara Kuala Lumpur atas sebab-sebab yang munasabah dan tak perlu diceritakan.

Bila sudah ada promosi macam ni memang tak nak lepas peluang.  Insya Allah akan sampai juga.

Tak sabar nak explore satu Zoo Negara.

DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA, TIKET FREE MASUK ZOO NEGARA, JOM PERGI ZOO NEGARA, PANDA,

kalau anda yang bercadang nak ke Zoo Negra nanti bila dah sampai jangan lupa selfie and weffie gambar anda post ke facebook dan instagram dengan #zoonegara.

DECEMBERIANS COLLECT FREE TICKET ON YOUR BIRTHDAY! @ ZOO NEGARA, TIKET FREE MASUK ZOO NEGARA, JOM PERGI ZOO NEGARA, PANDA,

UNTUK INFO LANJUT SILA LAYARI LAMAN WEB DAN AKAUN MEDIA SOSIAL DIBAWAH :





~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. My kids sorg 8 dec, sorang 13 dec.tiket tu boleh guna on their birthday saja kan? Ke collect on their birthday dan boleh guna mana2 satu hari dalam december ni? Kalau boleh guna hari birthday saja, tak sesuai bagi family besar anak 5 cam ummi kena pergi 2x pula😂

    BalasPadam
  2. OMG! I would love to go to National Zoo with my family. So fun and amazing place for kids.

    BalasPadam
  3. Bestnya yang lahir December nie. Good job Zoo Negara. Nanti boleh buat pada bulan2 lain tak? Haha

    BalasPadam
  4. Ika lahir bulan December.Wah freee tiket masuk ye? Nak pi la nanti yipiee

    BalasPadam
  5. I go sebelum mereka renovate. Also first time going after 15 yrs staying in kl. Also current husband bring.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.