REKA HADIAH MENARIK DI PRINTCIOUS UNTUK MEREKA YANG TERSAYANG



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai reader semua,

Nak tanyalah,
Selalunya untuk hadiah, apa yang anda pilih untuk diberi kepada orang yang tersayang dan teristimewa dalam hidup anda.  Memang runsing dan pening dibuatnya... bila tiada idea nak beli apa! kerana setiap tahun mestilah ada kelainan dan perbezaan.  Asyik benda yang sama sudah tentu... Boring sipenerima tu nanti....

Sebenarnya Bonde nak berkongsi info ringkas dan mudah dengan anda semua, tentang satu idea yang bernas ini, hadiah boleh di rekacipta sendiri... menggunakan design yang  diolah mengikut citarasa.  Zaman yang serba canggih dan moden ini, semuanya berada dihujung jari, hanya perlu google sahaja... Tapi kali ini Bonde beri kemudahan kepada anda hanya klik laman web di internet, pilih jenis hadiah dan reka hadiah anda .... dengan pantas ia siap untuk orang tersayang. 


REKA HADIAH MENARIK DI PRINTCIOUS UNTUK MEREKA YANG TERSAYANG


Ingin Bonde memperkenalkan satu laman web yang dikenali sebagai www.printcious.com.  Princious adalah laman web yang membolehkan anda mencipta sendiri hadiah menggunakan kepelbagaian menu yang telah tersedia di dalam webnya.  Setiap apa yang anda inginkan ianya terdapat didalam laman web tersebut anda hanya perlu tambah idea kreatif anda untuk design yang ada mahu.

REKA HADIAH DARI HATI DI Printcious.com

printcious.com, Personalized Gifts

Selain dari mereka cipta hadiah untuk orang tersayang anda juga boleh menjadikan idea kreatif anda sebagai hadiah untuk hari lahir, hari ibu, hari bapa, hari ulang tahun perkahwinan, hari guru, majlis sukan, majlis gathering dan reunion, kenduri kahwin, majlis doa selamat , cukur jambul serta... hari kasih sayang (untuk non muslim sahaja)

Hadiah yang istimewa ikhlas dari hati ni, Anda boleh reka sendiri dengan idea kreatif Hanya di www.printcious.com/my.


KATEGORI DAN JENIS-JENIS HADIAH

printcious.com, Personalized Gifts

Apa yang anda boleh jadikan hadiah istimewa untuk yang tersayang ?

-T-shirts
-mugs
-cushions
-phone cases
-ceramic tiles
-puzzles
-mousepads
-mini tees
-baby rompers
-coasters
-button badges
-caps
-canvas
-bags
-keychains
-apron
-pvccards
-luggages tags
-magnets

CARA MENGHASILKAN PERSONALIZED GIFT DI Printcious.com

Bagaimana menghasilkan hadiah kreatif mengikut kreativiti anda sendiri. Di Printcious.com anda boleh menggunakan customisation tool yang sangat mudah untuk menghasilkan rekaan hadiah anda mengikut idea tersendiri hanya klik-klik dan apply sahaja sangat mudah sekali.

Klik Selesai setelah anda benar-benar puas hati dengan hasil rekaan anda, terus klik ke add to cart. buat pembayaran dan berikan alamat penuh dan nantikan kedatangan parcel anda.

2 - LANGKAH DEMI LANGKAH.

Pertama :
Mula-mula anda hendaklah daftar dahulu sebagai member di web printcious atau nak pantas klik sini untuk daftar..

Isikan sahaja maklumat yang di minta seperti butiran alamat dan sebagainya. Ini memudahkan urusan pembelian anda nanti. Kemudian anda perlu log-in acc sahaja di www.printcious.com/my untuk pembelian dari Malaysia.

Kedua :


Di web page Printcious.com tu anda klik pada perkataan Create dan pilih jenis hadiah mengikut kategori yang anda mahu, customised seperti dibawah:


printcious.com, Personalized Gifts

Dekat sini Bonde sharekan bagaimana nak create bantal cushions.  Bonde bagi contoh apa yang Bonde pilih dan macam mana nak reka design.

- Create

- Pilih Cushions


printcious.com, Personalized Gifts

Untuk ubah-ubah design klik uploud photo design

printcious.com, Personalized Gifts
Pilih : Background 

letak design Bonde pilih pink.

- Background cushions  pilih purple
printcious.com, Personalized Gifts
Pilih : Text dan add image seperti dibawah.


printcious.com, Personalized Gifts
Tadaaaaa... siap sudah bantal cushions.

Setelah siap bolehlah membuat bayaran.  Untuk pertama kali buat anda pasti dapat diskaun melalui promo code berwarna biru,  Ia akan automatik masuk dalam kiraan payment seandainya anda mempunyai promo code tersebut.

printcious.com, Personalized Gifts
Next step...


printcious.com, Personalized Gifts
Check out :

Di Printcious.com ni,  ada 2 cara untuk membuat pembayaran secara online ( online banking /credit card) atau offline ( ATM/Cash deposit Machine )". Anda boleh membuat pilihan mana satu cara yang memudahkan anda, ia juga mempunyai talian terus ke bank-bank utama di Malaysia seperti :

-Online Banking account or Visa / Master Credit Cards.

CIMB Clicks / Maybank2U / RHBNow / AmBank / Hong Leong Connect / PBe Bank are available! 

Hah... mudah bukan.
printcious.com, Personalized Gifts


INFO PENGHANTARAN


Penghantaran menggunakan khidmat kurier seperti Pos Laju dan Ninjavan. Bukan itu sahaja anda boleh pilih sendiri tempoh penghantaran yang anda inginkan. 

bergantung kepada bajet dan kos penghantaran yang perlu di bayar. 

Di Printcious.com anda boleh dapat penghantaran secara PERCUMA! dengan syarat pembelian hendaklah di atas RM70 untuk Semenanjung Malaysia sahaja.

Jika anda telah berpuashati... dengan review dari Bonde dan berminat untuk menghadiahkan dan menghasilkan sendiri hadiah tersebut bolehlah anda layari Laman Web dan media sosial di bawah untuk info dan promosi yang disediakan dari masa ke semasa: 

Laman Web :www.printcious.com/my


Twitter : @printcious

Instagram : @printcious


Youtube : printcious-gifts

Email : ask@printcious.com

Alamat : 

No. 30, Ground Floor, Jalan Tiara 4,
Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor D.E, Malaysia.


Create Your Own Personalized Gifts to Impress Everyone

~ Bonde Senyum Riang ~



Catat Ulasan

5 Ulasan

  1. Wahh bonda. Senang laa sekarang nak beli hadiah untuk yg tersayang kan? dah tayah pepening. bagus website nih.
    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam
  2. Printcious ni memberi idea kpd LZ.. Tak perlu susah2 cari kedai printing. Menarik sangat Bonde..

    Thanks for the tutorial too.. 😊

    BalasPadam
  3. Penah d.i.y gift kat printcious ni..best..byk pilihan item & yg best boleh design kat hadiah tu ikut citarasa kita...

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.