MP4 KIDS LEARNING TERBAIK UNTUK ANAK ANDA!



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai reader semua...

Baru-baru ni ada kawan sepejabat Bonde minta pendapat, untuk mengelakkan agar anaknya tidak terlalu kerap menonton utube.

Kebetulan,
Masa Bonde follow Kanda tounoment Bowling hari tu, ada parent yang bawa anak lingkungan umur 2 tahun.  Bonde tengok dari jauh sahaja anaknya leka menonton dekat screen tablet seakan-akan tablet tapi bukan.  Fatin pon dok sekodeng juga apa yang adik tu tonton, lepas tu dia hantar report dekat Bonde... (dah macam CSI pulak dak Fatin ni...)

Fatin bisik kat telinga Bonde, adik tu tgk karton lah Bonde bukan dekat handphone, bukan dekat tab tapiiii dekat tv kecik.   OOOO canggihnya, mesti mahal ni! tapi nampak adik tu memang fokus kat tv kecik dia jer... tak kacau/ganggu pon ayahnya main bowling.  (dia layan tv kecik dia aja) dalam hati cakap bagusnya adik tu (mana nak beli tv kecik tu...)

Satu hari Bonde jalan-jalan ke Uptown dekat Puchong, Bonde ternampak tv kecik ni... Bonde pon tengok-tengolah apa nama tv kecik ni.. la namanya MP4 rupanya...

Bonde surveylah MP4 for children ni dekat online shopping wahhh ada rupanya dijual...

Bagus betullah...

MP4 KIDS LEARNING TERBAIK UNTUK ANAK ANDA! 

Bonde survey dekat http://www.11street.my jumpa produk yang dicara iaitu :


Crazy Sale! MP4 HD Learning Multimedia Player Video For Kids + PERCUMA BUKU PANDUAN !


klik sini untuk ke page...

Produk : MP4 Kids Learning

Penerangan :

MP4 Kids Learning merupakan produk terbaharu dan terkini di pasaran. MP4 Kids Learning merupakan satu produk yang bagus untuk kanak – kanak kerana ia digunakan untuk menjadi medan pembelajaran kanak – kanak . Kami menawarkan MP4 Kids Learning dalam dua saiz iaitu 4.3 inci dan 5 inci .

Keistimewaan :

*Skrin : Full HD (gambar lebih JELAS )

*Speaker : 10XX lebih KUAT daripada HP anda .
(penyampaian ilmu akan lebih baik dan jelas )

*Bateri : Bateri yang boleh caj – menjimatkan kerana tidak perlu   
              beli bateri lagi ! ( cable caj diberi secara PERCUMA )

*support video MP4 dan MP3


Antara pengisian yang ada :



Layan didi & friends



Layan Masha and Bear




Layan Upin Ipin.



Layan Sponge Bob


Kawan Bonde pilih untuk ambil memory MP4 16 GB, selain menonton karton. Anak-anak anda juga boleh belajar ABC, Alif Ba Ta, 123, Doa Harian.





Buku Panduan yang disertakan sekali.




Review Bonde :

MP4 ni memang bagus, anak tidak fokus lagi kepada handphone anda, handphone anda tidak lagi habis bateri dengan cepat kerana anak anda tidak lagi menonton utube. Pada ibu/bapa yang memerlukannya standby atau on call bateri handphone kena sentiasa ada betul tak? Data internet tidak habis cepat... maklumlah kalau guna handphone kene buka data internet nak tonton utube kan! tak perlu takut . anak anda buka dan tonton utube tak senonoh dan 18 sx. Anda bleh copy apa saja karton atau bahan belajar untuk anda ke dalam memori kad dan boleh ditonton bila-bila masa sahaja.  LEBIH BAJET NAK BELI SATU, NAK TENGK KOREA Ha ha ha ha

Harga sangat murah pasti mampu milik iaitu dengan memori 16 GB + shipping RM 137.00 sahaja. (lebih murah dari harga handphone. 

Sekian....

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Memang rancangan ni ada kelulusan dan bukan cetak rompak ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua vidio yang ada mmg copy yang original gambar cantik dan terang.

      Padam
  2. Menariknya mp4 tu sebab banyak function.

    BalasPadam
  3. Amboiiii beli nak tengok korea...hahahaha...comel gile

    BalasPadam
    Balasan
    1. ok boleh tengok sambil basuh pinggan gantung kat tingkap ha ha ha

      Padam
  4. Patutlah raya kali ne ramai miza tengok usung MP4 ne. Murah kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. Murah dari handphone... faham-faham jelah harga handphone mmg mahal, kalau dah terjatuh sensitif mudah rosak... dah lah handphone mahal kalau nak repair betul tak?

      Padam
  5. Dah bi saty tuk anak, pakai kejap jer rosak..hahaa.. Anak ganas sangat

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.