MENU TETAMU BERAYA...



Assalamualaikum Dan Selamat Malam...

Hai reader semua, 

Jumaat lepas Bonde menerima tetamu datang beraya secara berjemaah dirumah... seronok rasa dihati apabila menerima tetamu yang hadir.

Tahun ni kami tak buat 'open house' macam tahun lepas, memandang Kanda busy sihat dengan tugasannya.   Jadi tahun ni, Bonde dan Kanda buat keputusan terima jer tetamu yang nak datang beraya tapi... kenelah PM dan call terlebih dahulu sebabnya takut Bonde tak ada dekat rumah.  Sebabnya harap maklum jenis suka merayap juga hi hi hi.  (he he he pergi beraya).


MENU TETAMU BERAYA...


Ok nak dipendekan cerita..
Bonde masaklah malam tu... untuk tetamu yang hadir..he he he (masak menu request dari Kanda). Menu yang kanda suruh Bonde masak ialah :

1) Nasi Minyak

2) Ayam Masak Merah

3) Daging masak Kurma

4) Acar Mentah




Nasi Minyak

  
Ayam Masak Merah


 Daging masak Kurma


Acar Mentah

Nampak sedap tak?... Nanti Bonde Kongsikan Resepinya yea...

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.