TONTON FULL EPISOD CIK SERBA TAHU

Assalamualaikum Dan Selamat Petang

Hai reader semua,

Siapa layan drama Cik Serba Tahu diadaptasi daripada novel karya Syamnuriezmil. Sebuah drama terbitan Orangetree Production arahan Shuhaimi Zulkefli. Dibintangi oleh Remy Ishak, Sari Yanti, Zarul Umbrella, Iedil Putra dan ramai lagi. Drama sebanyak 16 episod.... siapa nak repeat menonton atau ada yang tertinggal episod bolehlah klik link dibawah yea...

Selamat menonton.


TONTON FULL EPISOD CIK SERBA TAHU 





SINOPSIS CIK SERBA TAHU


Bermacam-macam usaha yang Carl Adham buat untuk memikat hati Aerna, namun untuk menerima lelaki itu memang agak payah. Mana tidaknya, mereka baru saja bertemu. Tiba-tiba lelaki itu ajak dia tunang kemudian bernikah?

Semua orang di ofis gelarkan Aerna sebagai Cik Serba Tahu sebab semuanya dia boleh tahu. Sebab benda yang diagak selalunya betul dan banyak rahsia yang dia tahu terutama rahsia Encik Ben dan Encik Bun.

Dan disebabkan serba tahunya itu, bapaknya bimbang jika anaknya itu terlupa tentang diri sendiri. Bapak Aerna nekad untuk cepat-cepat mengahwinkan anaknya dengan sesiapa saja yang gentleman asalkan Aerna membuka hati untuk menerima cinta. Adakah dengan mudah Aerna dapat menerima pilihan bapaknya? Adakah Aerna akan bersedia membuka pintu hatinya seperti yang dipinta oleh bapaknya?


Carl Adham bersama Arena Isyqee


Bunyamin bersama Aerna Isyqee


WATAK PELAKON CIK SERBA TAHU

Remy Ishak sebagai Carl Adham

Sari Yanti sebagai Aerna Isyqee

Zarul Umbrella sebagai Bunyamin

Iedil Putra sebagai Benjamin


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

1 PEMBERI ULASAN

  1. Tak tengok sangat cita melayu. Tapi comel juga cerita ni...:)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.