MY BIRTHDAY WISHLIST DARI SHOPBACK MALAYSIA DAPAT PULANGAN CASHBACK HORAYYYY



Assalamualaikum Dan Selamat Petang

Hai reader semua,

Apa khabar anda hari ini, moga sihat sahaja.  Memandangkan Bulan Ogos akan datang ada 5 bulan lagi,   Bonde pon berangan dan teringin nak buat "wishlist" untuk Birthday Bonde tahun ini, tapi birthday lambat lagi... bulan Ogos nanti, tak pelah berangan tak perlu bayaran just " wishlist" mana tahu "dream come true" kan! lepas tu mana tau tetiba "wishlist' ada pula yang nak hadiahkan memang rezeki lah namanye.

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia wah wah, bagus betullah boleh buat 'wishlist' dekat shopback Malaysia, macam tau-tau jer Bonde nak buat "wishlist" untuk birthday nanti.

Anda pernah Shopping dekat Shopback Malaysia ?

Kalau tak pernah, Bonde nak kongsikan dengan anda semua, kelebihan Shopback Malaysia ni... mudah-mudah lepas ni anda  pon akan teruja dan terus nak shopping dekat shopback.

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia

SHOPBACK MALAYSIA

Yang bestnya kalau anda nak tahu, Shopping online dekat Shopback Malaysia ni, ada 500 rangkaian store shopping online yang berada dibawah shopback Malaysia, termasuk store online yang popular seperti Lazada, zalora, hermo, booking dan fave boleh semak dekat sini

Dan yang menariknya,
Bila anda shopping dekat shopback Malaysia ni, anda dapat pulangan wang balik di panggil "cashback" menarikkan! untung pon untung. selalu kalau dah shopping habis duit, tapi tidak di Shopback Malaysia.

CASHBACK 

Jomlah tengok :

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia  

Yang Pertama : PERCUTIAN KE GENTING HIGHLAND

Ehem-ehem Bonde nak jalan-jalan cuti-cuti ke Genting Highland.  Sebab ini adalah hari istimewa Bonde, Bonde nak berehat menenangkan fikiran dekat tempat-tempat sejuk gitui, dalam Malaysia menjadi pilihan Bonde.

Sesekali perlu rehat dan tenang fikiran sambil main game dekat arena Genting Highland he he he. 

Harga : RM 96.00

just klik : Booking untuk cari tempat penginapan/hotel untuk tempahan. Bonde dengar memang suka pergi Genting Highland best tu....


My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia



Yang Kedua : ALTEK CUBIC SMART MINI WIRELESS CAMERA BLUE

Bonde memang dah lama target nak beli camera DLSR tapi Bonde sendiri risau nanti tak tahu guna dan tak reti nak jaga.  Maklumlah DLSR bukan murah, dan sensitif tak tahan lasak kene jaga dengan baik.

Jadi Bonde pilih Camera Altek Smart Mini Wireless ini sebagai list kedua, nanti boleh bawak pergi Cameron Highland ambik gambar banyak-banyak. Camera ini juga pelbagai guna yang paling best dia boleh guna wifi.  Gambar yang diambil terus boleh uploud dekat Instagram dan Facebook. Syokkan fungsi dia... Bonde memang teruja nak beli ni sebijik...

Harga RM 169.00

just klik : Lazada untuk info.



My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia

 Yang Ketiga : HIGH CUT LACED UP CREEPER BOOTS 



Kasut ni Bonde pilih kerana warna dia memang menarik sekali. Kasut ni juga Boleh bawa ke Genting Highland nanti, Kalau travel Bonde memang suka pakai kasut-kasut yang tahan lasak macam ni, sebab mudah nak bergerak kesana-kesini kaki pon tak sakit nanti.

Harga : RM 79.00

just klik : Zalora untuk info. 
 

Yang Keempat : LANEIGE TWO TONE SHADOW BAR (EYE SHADOW)

Eye Shadow brand Laneige ini memang menarik sekali,  Bonde sebenarnya suka makeup simple-simple sahaja bila Bonde tengok eye shadow bran Laneige ini memang nampak senang nak pakai, reka bentuknya sama seperti lipstik dan cara pakainya goleskan dekat kelopak mata siap.... wah bestnya... mudah sahaja nak pakai tu yang Bonde teruja nak beli...

Harga : RM 110.00

just klik : Hermo untuk info dan cara nak pakai pon ada ditunjukkan anda kene scroll sampai bawah yea. nanti anda jumpa macam mana nak pakai.

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia

Yang kelima : GENUINE DIESEL SUNGLASSES DL9108 68C

Nak beli satu Sunglasses jenama Diesel.  Dah lama nak beli...

RM 266.70

just klik : Q0010 peeewittttt cantik ko.. bergaya sungguh.

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia

My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia


Yang Keenam : 2 HOURS FULL BODY MASSAGE WITH FOOT SPA AND HERBAL BALL 

Dah penat-penat pergi bercuti dan berjalan sakan bila balik memang gerenti badan penat dan lesu, lepas tu, mesti nak urut satu badan dan manjakan badan dekat Spa.

Pakej ni agak murah dan ada diskaun pula tu...

just klik : Fave untuk info, diskaun 78 % harga asal RM 258.00 selepas diskaun hanya RM 58.00 sahaja. 


My Birthday Wishlist Dari Shopback Malaysia



Kalau anda masih tak faham bagaimana Shopback ini berfungsi kembalikan wang anda selepas anda shopping anda boleh tengok video dekat bawah ni.

Dalam video tu ada menerangkan bagaimana wang anda 'cashback" dikembalikan.  Moga adanya video ni akan membuatkan anda lebih faham dan teruja nak shopping,shopping dan shopping! yeayyyy!


Seperti biasa, mana-mana shopping online mesti kene register terlebih dahulu,
klik sini untuk register :


Register tak sampai seminit pon, just masukkan email dan password dah siap. lepas register tu dah boleh klik mana-mana "store online "yang terdapat di dalam tu.. pilihlah mengikut kesukaan anda dan lihat harga yang mampu milik. cari yang banyak memberikan potongan harga yang munasabah dan jangan malas nak baca review pengguna kalau ada..

Semua yang Bonde wishlistkan diatas bernilai RM 778.70 emmm tak mahal mana pon cewahhh... sesekali kene bagi reward untuk diri sendiri maklumlah dah berkerja keras!

Moga apa yang Bonde listkan ini bukan angan-angan kosong... he he he tapi menjelang bulan Ogos nanti kalau ada perubahan tu sebab-sebab tertentu mungkin diskaun menarik sebab tu pilihan bertukar he he he...

Untuk info lanjut anda boleh dapatkan di :

Laman Web Shopback : shopback

FB Shopback : ShopBackMalaysia

Instagram Shopback : shopbackmy/

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.