TONTON FULL EPISOD PAPA RICKY



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Selepas Drama Lara Aishah Tamat, Kini muncul drama Baru pula iaitu Drama Papa Ricky adalah sebuah drama panjang yang sedang ditayangkan di Astro Prima. Menggantikan drama Lara Aishah yang sedang ditayangkan sekarang. Masih lagi dalam proses pengembaraan, drama ini diterajui oleh Fadlan Hazim dan Siti Elizad Sharifuddin sebagai pelakon utama. 

Isnin hingga Jumaat jam 6.00 Petang

Sinopsis Drama Papa Ricky


Mengisahkan seorang duda, Ricky yang mempunyai seorang anak perempuan berusia 8 tahun berminat dengan seorang wanita bernama Zara. Namun, Anaknya Alisha percaya yang Zara tidak mampu menjalankan tanggungjawab sebagai seorang ibu.

TONTON FULL EPISOD PAPA RICKY


Slot : Astro Prima 105 dan Maya HD 135

Marathon 5 episod : Setiap Sabtu

Episod   : 80 Episod 

Pelakon : 
Fadlan Hazim, 
Elizad Sharifuddin,
Hafizul Kamal, 
Wafiy Ilhan, 
Nazmi Nordin, 
Mahmud Alibashah,
Natasha Elyzza, 
Doria Rachel Jolly, 
Farah Nabilah dan Ewal.
~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. salam bonde, dayah tag bonde di http://kanvaskehidupanku.blogspot.my/2017/02/give-away-by-astraveler-6-jan-2017-6.html, jemput join yer =)

    BalasPadam
  2. Salam perkenalan.. blogwalking dan done follow blog ini. :D

    BalasPadam
  3. saya nak tengok cerita ni boleh tak

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.