LEPAK KEJAP DEKAT SAHA COFFE AND FRUIT BAR BANTING



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Salam Reader Semua,

Anda semua pernah pergi Banting tak? Dekat Banting ada tempat lepak best tau! 

Hari tu, masa beli baju sekolah Fatin dekat Pasaraya Ten Ten, Fatin request nak makan dekat Saha Coffe.  Bonde dengan Kanda follow saje permintaan Fatin lagi pun kami masih kenyang, sebab sebelum ke Banting kami dah makan tengahari di Kampung.  Lauk-pauk sedap-sedap pulak tu...

Rasanya.. Fatin pun makan bertambah-tambah masa tu, tapi masa dekat Banting di kata lapar lagi... nak makan char kuew tiow... jadi kami pon turutkan sahaja permintaan Fatin tu :)

LEPAK KEJAP DEKAT SAHA COFFE AND FRUIT BAR, BANTING



Menu dekat sini ada pelbagai, Ada westen dan ada menu tradisional Malaysia.

Dalam menemankan Fatin yang lapar tu, Bonde dan Kanda saja-sajalah order roti butter stim ni.  Sebab tak nak makan berat-berat orderlah makanan ringgan.


ROTI BUTTER KAYA STIM



HOT LEMON


 BROWN SUGAR




SKY JUS 

Bonde order ni sahaja.


Tengok last-last roti yang kami order tadi siapa yang makan?... tadaaaaaa


SET NASI + SAMBAL UDANG PETAI



Kalau ada yang teringgin nak ke sini untuk lepak-lepak dan borak-borak dan minum coffe...

Macam mana nak ke Saha Coffe & Fruit Bar senang sahaja... dari Dengkil @ Klang.. akan jumpa jambatan tinggi tu kan, lepas tu ikut map dekat bawah... memang senang sahaja.



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.