SELESANYA MENAIKI PENERBANGAN MALINDO AIR



Assalamualaikum Dan Selamat Malam...

Trip Jelajah Pulau kali ni adalah di Negeri Sabah, Semua tahu anda maklum Pulau-Pulau di Negeri Sabah memang cantik-cantik belaka betul tak?

Kali ini,
Bonde bersama 3 rakan lagi iaitu Atul, Jelin & Ima menjelajah Pulau-Pulau Negeri Sabah.  Terima kasih kepada Atul selaku ketua deligasi kali ini, sesungguhnya jasamu ku kenang... Dari A-Z Atul uruskan booking tiket kapal terbang, sewa kereta dan penginapan kami di Kundasang dan Kota Kinabalu.

Kali ini kami telah menaiki penerbangan Malindo Air.

Bagi Bonde ini adalah kali pertama menggunakan... Penerbangan Malindo Air, Sebenarnya ada macam-macam kejadian yang berlaku pada pagi yang sepatutnya kami tiba awal di airport.

Cerita tu tak mahu cerita dekat sini, biarkan ia menjadi kenangan dan panduan kepada Bonde dimasa akan datang... (ha ha ha lucu sekali)


SELESANYA MENAIKI PENERBANGAN MALINDO AIR


Perjalan mengambil masa 1 jam 45 minit untuk sampai di Lapangan Terbang Kota Kinabalu,  Tak sangka dalam Malindo Air ini walau perjalanannya singkat tetap boleh tengok movie, paling best movie habis kami pun sampai destinasi yang dituju.



Cantik Pramugari yang beruniform memberi layanan baik pada masa tu... Kalau nak tahu cantik macam mana?... cantik macam dalam majalah ni... hi hi hi


Yang Paling best perjalanan yang singkat ini,
Pramugari Malindo Air ni, hidangkan kami minuman dan juga muffin... molek sangatlah sambil makan muffin sambil layan Movie, tak sedar tiba-tiba sudah sampai...


TRIP JELAJAH PULAU-PULAU CANTIK SABAH

Jumpa next entri....💗💗

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. klau balik kelantan aina pun slalu guna malindo. best sb diorang ada bagi makanan. hehe tp flight selalu delay itu yg xpuas ati

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.