MINYAK HERBA ASMA MUJARAB MELEGAKAN BATUK,SELSEMA DAN ASMA



Assalamualaikum dan Selamat Tengah hari...


Salam Jumaat semua, Apa Khabar pengunjung semua, Bonde harap pembaca-pembaca semua dalam keadaan sihat sahaja... Dalam keadaan sekarang yang mengalami persekitaran yang tak berkualiti dan bersih semua individu hendaklah lebih berhati-hati untuk mendapatkan kesihatan yang baik.  Bila persekitaran tak bersih orang dewasa dan kanak-kanak mudah dijangkiti pelbagai simtom dan penyakit seperti batuk, demam dan selsema bila sudah ada pakej 3 penyakit ini pasti Asma juga datang menyerang dan membuatkan anda atau ahli keluarga terpaksa di tahan di hospital.

Dalam mood raya makan pon ada kalanya tidak terjaga minum air berais (tu yang sedap), makan pedas (oh ini fav) makan macam-macam makanan dan tak dapat kawal nafsu...bila dah makan macam-macam, perut sakit, mula rasa sebu, dan tak lepas dari kena keracunan makanan, tandas jadi teman setia lepas tu.


Untuk persediaan mencegah dari sakit terus berpanjangan, Ingin Bonde perkenalkan 1 produk iaitu :


MINYAK HERBA ASMA MUJARAB 


Minyak Herba Asma Mujarab digunakan untuk sapuan luar sahaja bagi melegakan sakit:

1. batuk

2. Lelah

3. Asma

4. Menghilangkan kembung perut

5. Sakit Perut

6. Luka

7. Terkena Api dan di gigit bintang berbisa

8. sakit gigi dan tergeliat





Bila anda rasa tidak selesa, sapukan Minyak Herba Asma Mujarab ini di dada dan dibelakang badan, anda akan berasa lega Insya'Allah.

Untuk Kanak-Kanak pula, ia dapat merawat masalah tidak selesa pada perut seperti kembung perut, cara yang sama digunakan sapukan pada perut dan belakang kanak-kanak, InsyaAllah ia akan berasa selesa.

Percubaan sapuan kepada Adik Ecah dengan menyapukan Minyak Herba Asma Mujarab kedada, perut dan belakang kerana sebelum ini adik Ecah mengalami batuk, selsema hingga terdapat kahak.  Kanak-kanak biasanya akan merengek dan menangis sebab mereka tak tahu nak cakap sakit dekat mana. Pasti Ibu/bapa akan merasa susah hati bila anak tidak sihat betul tak ?

Alhamdulillah keadaan Adik Ecah kembali ceria dan cergas selepas disapu Minyak Herba Asma Mujarab.
Untuk makluman anda yang ingin membeli produk ini, haruslah....

BERHATI-HATI DENGAN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB TIRUAN.


Oleh kerana Minyak Herba Asma Mujarab  ini mendapat sambutan yang tinggi di seluruh Malaysia dan di luar negara seperti Singapore, Brunei, Thailand, Indonesia, Myanmar, Bangladesh dan India.

Maka ada pihak yang tidak bertanggungjawab telah meniru produk Minyak Herba Asma Mujarab ini. Mereka menggunakan labels dan design yang sama. Dan mereka juga cuba membuat R&D research and development daripada Kilang.

Ramai yang mengadu produk tiruan mereka ini tidak berkesan dan berbau seperti asap rokok. Warna jenih, cair dan kurang berangin. Individu yang telah meng-klon produk Minyak Herba Asma Mujarab ini berjaya menipu ribuan pengguna di seluruh Malaysia.

Oleh kerana ramai yang sudah tertipu kerana tidak berkesan seperti yang dahulu. Jadi berikut adalah cara untuk mengenalpasti antara produk asli dan tiruan.


TIRUAN PERINGKAT (1) PERTAMA



Setelah menerima ramai kecaman daripada pengguna, Mereka menukar kembali “SEAL” merah kepada “SEAL” hijau seperti yang original.

TIRUAN PERINGKAT (2) KEDUA



Sumber : MINYAK HERBA ASMA MUJARAB


MINYAK HERBA ASMA MUJARAB YANG ASLI ADALAH SEPERTI GAMBAR HOLOGRAM DI BAWAH.



Minyak_Herba_Asma_Original


Pada peringkat awal, 20 ribu hologram berjaya ditampal di botol Minyak Herba Asma Mujarab yang original dari PAK CIK ini. Dan telah habis dipasarkan dalam masa dua minggu sebelum hari raya Aidilfitri yang lalu.
Tapi anda masih perlu berhati-hati, kerana tidak mutashil mereka yang tidak bertanggungjawab ini akan membuat hologram seakan-akan sama seperti ini juga. Dari peringkat ke peringkat mereka cuba meniru Produk Minyak Herba Asma Mujarab.
Mereka akan menggunakan ayat yang sama ketika membuat promosi, Produk mereka lebih baik dari yang asli, juga telah di R&D, GMP, dan KKM. Sedangkan sehingga sekarang mereka masih tidak mampu membuktikan produk tiruan mereka mempunyai R&D, GMP, dan KKM. Melainkan hanya dengan mempamerkan lesen Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD. yang baru sebulan dua mereka daftarkan.

JANGAN MUDAH TERTIPU !
Minyak Herba Asma Mujarab ini tidak pernah diproses melalui Kilang bertaraf GMP. Kerana ramuan rahsianya adalah warisan turun temurun daripada seorang Pak Cik tua di sebuah kampung. Ia diproses secara “HOME MADE” sejak 40 tahun yang lalu.
Minyak Herba Asma Mujarab ini didaftarkan di bawah syarikat Enterprise (SSM) yang sudah lima tahun beroperasi di online dan offline. Pihak Minyak Herba Asma Mujarab Original ini tidak pernah sama sekali di daftar di bawah syarikat Minyak Herba Asma Mujarab SDN. BHD.

CARA UNTUK PASTIKAN YANG ASLI
Bonde chek dekat sini : Minyak Herba Asma Mujarab berjaya dipasarkan bersama hologram dalam masa dua minggu. Alhamdulillah! Kami telah tempah lagi 100k Hologram yang berkualiti tinggi beserta QR Code untuk menambahbaik dan memudahkan para pelanggan mengenalpasti antara produk Asli dan Palsu.
HOLOGRAM, QR CODE & NOMBOR SIRI AKAN DILEKATKAN DI BELAKANG BOTOL.

Lihat contoh gambar di bawah.




Pastikan pembalut cap berwarna hijau dan ada sticker hologram.
Anda boleh Scan QR Code ini dengan menggunakan Smartphone dan setiap produk yang di scan akan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website kami.
Hologram beserta sistem QR Code ini sudah dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. Pastikan yang Original baru beli.
Minyak_Herba_Asma_Original_

JADI ANDA BOLEH BELI DENGAN RASA YAKIN DI SINI, KERANA IANYA MERUPAKAN PENGEDAR ASAL DARI PENGEDAR YANG SAH.

RINGKASAN
  • Jika ada yang mendakwa Minyak Herba Asma Mujarab ini di bawah keluaran syarikat SDN. BHD. Maka ianya adalah produk tiruan & bukan dari ramuan rahsia tradisional Pakcik!
  • Gunakan tanpa was-was , kandungan bahan-bahan yang halal dan selamat digunakan untuk semua peringkat usia.
  • Setiap botol produk yang Original mempunyai Hologram, QR Code & Nombor siri. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda mendapat produk yang tidak asli.

Harga sebotol RM39 Hanya tambah RM10 untuk kos penghantaran.


KEBERKESANAN & TESTIMONI PRODUK

 




(untuk keterangan lanjut rujuk DISINI )

atau layari :



Sebarang pertanyaan boleh hubungi:

Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner)
- Nombor telefon HQ  En. Hafis 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)

#minyakherbaasmaoriginal #herbaasma #Herbaasmamujarab #minyakasma #minyakasmaoriginal #penawarasmamujarab 

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

6 Ulasan

  1. SA dh cuba dh..kebetulan malam semalam tgh semput..memang rasa lega skit

    BalasPadam
  2. sangat bagus minyak ini, berangin dan selesa di sapukan

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul... boleh digunakan untuk kanak-kanak dan orang dewasa

      Padam
  3. Pastikan ORI baru beli ya...
    Berminat msg/wasap 012-2887468...
    https://www.herbaasmaori.com

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.