TONTON ONLINE FULL EPISOD [ DUDA TERLAJAK LARIS]

Assalamualaikum dan Selamat Petang...

Jom tonton :

 Duda Terlajak Laris













Drama adaptasi novel terbaru di Slot Akasia, Duda Terlajak Laris akan bersiaran selepas drama Tundukkan Playboy Itu. Diarahkan oleh Fairuz Loy, terbitan Primeworks. 

Lakonan oleh Zara Zya (Pehah/Inas) dan Idris Khan (Zafran Aldrin/Zack) sebagai pelakon utama.


Info Drama

Tarikh: 11 April 2016, Isnin-Khamis 6.58 petang

Novelis: Aifa Batrisya

Jumlah Episod: 26 episod

Skrip: Shuhadatul Ain Zakaria

Pengarah: Fairuz Loy

Terbitan: Primeworks Studios Sdn Bhd

Pelakon: Idris Khan, Zara Zya, Bella Nazari, Wawa Zainal, Anis Al-Idrus, Kuza Muzaini, Arash Mohd, Laila Nasir, Ikhlas Jalil, Syed Ali


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.