SAKAN BERPHOTO BOOTH DI KOTAK LENSA



Assalamualaikum dan Selamat Malam...


Throwback 1EFGathering 2 minggu sudah berlalu... namun kenangan terindah sukar nak diungkap dengan kata-kata... nasib ada gambar kami di Kotak Lensa Photo booth.

Jujur Bonde nak beri tahu ini adalah kali pertama Bonde bergambar mengunakan Photo booth, mula-mula tengok memang ada rasa malu nak bergambar macam mana nak bergaya... jadi beri peluang dekat yang lain untuk bergambar terlebih dahulu dengan gaya mereka yang tersendiri.

Disini kenangan terpatri... ada yang teruja buat pertama kali, ada yang dah bersedia, ada yang belum, ada yang berani nak guna prop dan tak kurang juga ada yang malu-malu kucing he he he.












































 















Fatin pon sakan berphoto booth















Bonde perkenalkan Kotak Lensa menyediakan Photo Booth untuk parti, acara, perayaan, majlis perkahwinan, dan banyak lagi sedia memberi perkhidmatan menangkap detik-detik kenangan anda. 

Sementara membolehkan tetamu yang datang pada majlis-majlis yang ada buat mempunyai kenang-kenangan mereka sendiri dari hari istimewa itu!

Jika anda berminat untuk melengkapkan hari-hari anda yang penuh dengan kenangan kepada para tetamu, rakan dan ahli keluarga.

Bolehlah dapatkan khidmat "Kotaklensa" info dan keterangan lanjut dibawah jadi jangan tunggu lama call lah sekarang:


Slide 001

Kotak Lensa Instant Photo Booth

Kotak Lensa 



#kotaklensa #instantphotobooth
IG: kotaklensa 


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.