KARYA CINTA #SAMTILLA



Salam dan selamat malam,

Bagi anda yang terlepas nak tengok Majlis resepsi persandingan shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin di bukit jawi golf resort, kat sini Bonde kongsikan video tersebut, Sam nampak sangat sweet dalam Majlis pernikahan ini, nampak sangat sweet dan cute je mereka berdua ni...

Bonde ambil kesempatan nak ucapkan selamat pengantin baru kepada kedua mempelai :

SHAEIZY SAM DAN SYATILLA



Gambar sekitar Majlis Penikahan











nikah%2027





Prank Birthday Syatilla



nikah%2028



nikah%2033


Majlis Persandingan

Majlis persandingan Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin berlangsung pada 9 Febuari 2016 di belah pihak perempuan ( Syatilla ) di Pulau Pinang .







samtilla%2B04



samtilla%2B07






Keluarga Syatilla



Keluarga belah Sam


Semua gambar dalam entri ini dapat dari sumber : 
Google dan TV3 dan TV9


~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

4 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.