BELI TUDUNG MURAH DI BUTIK NURHANNAH



Assalamualaikum... Selamat Malam semua,

Bonde memang rasa seronok nak share dengan anda semua, tentang Butik NurHannah ni, sebelum ni Bonde pernah pergi Butik NurHannah dekat Ayer 8, Putrajaya.

Apa yang paling best, Butik NurHannah ni dah bukak cawangan dekat CDB Perdana Cyberjaya tau sebaris dengan kedai makan Salam Noodle ... (i like sangat boleh shopping tudung selalu) tak jauh mana pun dari pejabat Bonde boleh je singgah masa nak balik kerja atau masa lunch boleh pergi cuci-cuci mata.

Butik NurHannah ni jual apa? Butik NurHannah jual pelbagai jenis tudung.


BUTIK NURHANNAH




Walaupun Butik NurHannah ni berada didalam Lot Kedai tertapi harga tudung sangat mampu milik, harga memang sangat-sangat puashati, tudung pula dari kain yang berkualiti.

Bonde suka beli tudung shawl dan inner di Butik Nurhannah sangat selesa memakainya.



Pelbagai warna ada dan senang nak machingkan dengan baju.


Keadaan dalam kedai pula tersusun memudahkan kita nak buat pilihan.


Selain dari jual tudung dan inner ada juga kerongsang, kerongsang pula tak mahal semua murah-murah.


Kemudahan dalam Butik ini,  ada disediakan bilik untuk ada mencuba tudung yang hendak dibeli 'fittingroom' sangat selesa boleh cuba dulu ikut kesesuaian anda.  Sudah selesa barulah boleh beli.


Ada juga ruang menunggu ala-ala photoboth.


he he he selfielah sekali sambil-sambil tunggu kawan shopping...



Setakat ini, yang dapat Bonde kongsikan... tak semestinya untuk cantik kene beli dan pakai tudung mahal,  tudung murah kalau pandai gayakan pun nampak grand gitu...he he he.


kalau nak beli Online pon boleh tau...

Info untuk anda lihat : 

WEB : BUTIK NURHANNAH

FB BUTIK NURHANNAH

IG : BUTIK NURHANNAH

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.