TUGU MAHKOTA JOHOR DAYA TARIKAN PELANCONG DI JETI MERSING



Assalamualaikum...

Selamat Malam... 

16 September 2015 Cuti Hari Malaysia, Bonde dengan 3 rakan yang lain mengikut perancangan awal kami mengadakan " Trip ke Pulau Paya, Tioman Pahang"

Malam pertama, tidur dirumah rakan seorang dari rakan kami di Kampung Air Papan, Mersing. Petang Rabu kami sampai nak servey tempat nak parking kereta semasa kami nak ke Pulau nanti. 

Jalan-jalan sambil servey tempat letak kereta dan tempat makan malam...

Kehadiran kali ini, di bandar Mersing, Johor Bonde sempat bergambar dihadapan Tugu Mahkota Johor yang terletak berdekatan Jeti Mersing.

Sebelum ni Bonde dapat lihat Tugu yang sama di Bandar Kluang dan Johor Baharu tapi tidak berkesempatan nak bergambar kerana ia terletak di tengah-tengah jalan raya.

Di Jeti Mersing ini, ramai yang berpeluang mengambil gambar dihadapan tugu, kerana ia terletak di tepi pantai dan berpeluang melihat dengan dekat lagi Tugu Mahkota Johor.

  










Dekat tapi jauh









Sempat kami berwiffie






Tepat jam 7.00 malam, suasana bertukar apabila lampu-lampu menyala disekitar Tugu Mahkota.





Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.