PANDUAN PEMAKANAN DI PAGI RAYA

Assalamualaikum

Esk mesti semua tak Sabar nak menikmati hidangan juadah rayakan!

Setelah sebulan berpuasa mesti teruja nak makan juadah yang dihidangkan.

Perlu diingat dah sebulan kita berpuasa... Boleh je menahan lapar dan dahaga jadi.. Janganlah makan berlebihan kerana nanti perut kita akan terperanjat dan terkejut sebab makanan tak hadam.

Jadi,
Sama sama kita jaga kesihatan perut... Nanti orang lain seronoknye beraya kita pulak terlantar... Kat katil sebab sakit perut.

Selamat menjaga kesihatan yea..
Pesanan ringkas dari Bonde senyum riang.

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

4 PEMBERI ULASAN

  1. SA x selera makan masa hari raya....sebabnya SA yang masak juadah petang raya...terus rasa x selera nak makan...memang macam tu kot...hehehe..tp rendang kat rumah orang memang x sabar2 nak cuba..

    BalasPadam
    Balasan
    1. selalu mmg macam tu...
      bila kita masak mmg kita tak lalu na makan...

      Padam
  2. bonde..masa nie dah tak berapa nampak kalori,dah hbs raya baru nampak..hehehe

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.