Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak Bagi Negeri Selangor 2023



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
(Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang)

Assalamualaikum dan Selamat Pagi, Hai Pembaca Semua... Esok 23 Mac 2023 bersamaan 1 Ramadan 1444H jadi disini Bonde Kongsikan Jadual Waktu Imsak bagi Negeri Selangor untuk rujukan anda semua.

Jadual Waktu Imsak dan Berbuka Puasa Ramadhan tahun 1444H / 2023M yang disertakan ini adalah rasmi, terbitan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), kerjasama Jabatan Mufti Negeri Selangor.

 Jadual Waktu Berbuka Puasa dan Imsak  Bagi Negeri Selangor 2023







Sumber Asal : mysumber.com

Salam Ramadan semua jemput baca : Tiga Doa Di Ambang Ramadhan



~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.