Promosi Sabella Sempena Hari Wanita Sedunia



Assalamualaikum dan Selamat malam hai pembaca semua, Semua dah kenal dengan Sabella yang viral dengan baju tanpa gosok, sangat memudahkan wanita yang berkerja.  Baju Sabella sesuai digayakan dimana sahaja di pejabat, sekolah, kenduri kahwin dan untuk santai-santai.  Fabrik sabella sangat bagus diimport dari Korea, kainnya juga sangat sejuk.

Tarikh 8 Mac 2021 adalah Hari Wanita Antarabangsa (International Women’s Day) untuk itu Sabella juga mengadakan promosi harga terendah sempena Hari Wanita Sedunia.  Promosi berlangsung selama 2 hari iaitu pada 7 dan 8 Mac.  Jadi pada anda yang belum mencuba baju sabella bolehlah beli sekarang dengan harga yang lebih murah.



Antara Produk sabella yang mempunyai potongan harga Sempena Hari Wanita Sedunia.

1. Bawal Alexa RM 25.00



2. Kurung Kayla RM 69.00


3. Sara Kurung RM 59.00


4. Lucky Box RM 169.00



5. Kurung Estella RM 50.00



6. Kurung Queeny RM 69.00

7. Blouse Lydina RM49.00

8. Suit Freesia RM 60.00


Promosi 2 hari akan berakhir hari ini, jadi jangan lepaskan peluang grab produk sabella segera...

Bagi anda yang berminat dengan mana-mana design yang ada diatas dan nak dapatkan dengan harga promosi sempena hari wanita sedunia bolehlah ke Instagram untuk melihat semua design dibawah :



 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.