PENYELESAIAN MASALAH BEREBUT PENGECAS GADJET SEMASA BERCUTI RAYA...

Assalamulaikum Dan Selamat Pagi...

Hai reader semua...

Jumaat 23 Jun 2017... Apa khabar hari ini, Hari ini sudah minggu terakhir umat islam berpuasa, dan Jumaat terakhir di bulan Ramadhan... bagi yang berkerja, kebanyakkannya hari ini adalah hari terakhir bekerja... wahhh masing-masing semua dah mood raya.

Ramai yang sudah mula bercuti...

Bagi Bonde pula... hari ini adalah hari terakhir bekerja... Mood raya memang dah on... tapi siapkan tugas-tugas pejabat dahulu sebelum bercuti panjang... 

Dalam mood cuti dah on tu... walau masih di pejabat sempat lagilah nak tengok shopping online dekat lazadakan!... 

Relax jer shopping cuma klik klik jer...

Selalunya bila balik beraya akan ada satu masalah akan timbul... maklumlah semua sedia maklum ada gadjet, kadang sorang tu ada hp seorang lebih dari satu... dengan tab, dengan camera lagi... Bonde malas nak berebut-rebut nak mengecas dekat plug yang ada, dan kene booking pulak lepas orang tu kita pulak yang 'nextnya'.


Jadi untuk itu, 

Alhamdulillah apa yang Bonde pesan sudah pun sampai semalam...di hantar dengan selamatnya oleh Gdex terima kasih....

Moga dapat menyelesaikan masalah... apabila berada dikampung nanti InsyaAllah...


Smart Gaming High Speed 480MBPS 4 Port USB 2.0 Hub Individual Power On/Off Switch LED Indicator Light Travel Home USB Sync For Laptop PC Notebook Smart Phone Tablet SM0025 (White)  




Kalau anda ada masalah yang sama dengan Bonde, dan berminat dengan alat ini boleh terjah dekat lazada. Atau klik sini untuk terus ke page yang berkenaan.  Anda akan jumpa apa yang Bonde beli.




Arghhhh tenang rasanya....

Mengecas pada satu plug dan tak risau lupa cas gadjet dekat mana? betul tak ? setuju tak dengan Bonde...


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

4 PEMBERI ULASAN

  1. berguna betul benda ni. takpayah berebut dah

    BalasPadam
  2. Ini mmg penyelesaian yg terbaek. Mama pun Ada beli kt laZada charger yg boleh charge 4 sekali.. beli 2, puas hati

    BalasPadam
  3. Memang persediaan yg berbaloi untuk raya!

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.