KEGILAAN DUA BERANAK IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK RNR TERMELOH

Assalamualaikum Dan Selamat Petang....

Hai... Reader semua...

Rajin Bonde update blog hari ni... Entri ini adalah yang ke 4 hari ini...... anda mohon jangan terliur yea... Sebab entri kali ini berkaitan makanan.. ha ha ha

Sebenarnya...

Bonde nak kongsikan dengan anda semua... Kanda tak kecewakan permintaan Bonde masa balik dari Kuantan hari tu... Bonde bagi tahu nak singgah RNR Temerloh, Nak makan Ikan Patin Tempoyak.

KEGILAAN DUA BERANAK IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK RNR TERMELOH


OK...

Tak sangka rezeki kami hari tu, memang langkah kanan... yeayyy dapat makan Ikan Patin Masak Tempoyak.

Tak tahu ler memang mood sedih... bila mana tengok jam masa tu dah menunjukkan jam 4.00 petang agak dah lewat lalu dekat RNR  masa tu... Masa banyak habis, sebab jalan-jalan dekat Pantai Teluk Cempedak best pulak lepak ambik angin pantai.
 

IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK


NASI + ULAM + SAMBAL BELACAN


HARGA  :
IKAN PATIN TEMPOYAK (EKOR) RM 10.00 
+ NASI SEPARUH RM 0.50 
+ ULAMAN & SAMBAL BELACAN FREE

Masa tu, Bonde turun makan dengan Fatin sahaja,Kanda kata dia nak lelap mata dekat dalam kereta sebab jalan jauh... mata macam mengantuk, sebenarnya.. Fatin dengan Bonde tak lah lapar nasi sangat, sebab masa check out dekat De Rhu Beach Resort kami dah makan...

Bonde tengok ada 2 jenis Patin Masak Tempoyak iaitu Ikan Patin sangkar (seketul RM 10.00) dan Ikan Patin buah( seketul RM 15.00), kami ambik yang sangkar sahaja.  Baru-baru nak pandai makan... tak tau nak beza sangat Kanda kata hati-hati tanya harga bila ambik kang kene yang mahal RM 30.00 seketul.  Alhamdulillah rata-rata peniaga dah letak siap-siap harga dekat menu tersebut. jadi senang nak pilih. hi hi hi

Ambik rasa  Ikan Patin Tempoyak tu supaya...jangan kempunan kata orang sahaja...

Syukur Alhamdulillah rezeki...


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.