SHOPPING LAGI... SEMPENA PROMOSI CHINESE NEW YEAR DI LAZADA



Assalamulaikum dan Selamat Petang...


Hai Reader Semua,

Diharap semua dalam keadaan sihat sahaja hari ini.  Kali ini Bonde nak cerita pada anda semua berazam pada tahun ini Bonde berangan dan target nak dapatkan barang-barang yang terdapat di web site Lazada.

Serius Bonde cakap sempena promosi CNY RED HOT SALE memang banyak barangan dapat pada harga yang sangat-sangat murah.

Jika anda lihat di CNY RED HOT SALE anda pasti rasa resah dan gelisah tak boleh duduk diam mesti nak shopping on line dekat lazada

PROMOSI CHINESE NEW YEAR DI LAZADA



Terdapat 5 barangan yang telah Bonde pilih untuk dibeli... semua sudah ada dalam wishlist lazada Bonde. hu hu hu tinggal nak bayar jer hu hu hu 

Pertama Bonde pilih Dapur  Tempered Glass ni, Memandangkan dapur yang digunakan sekarang telah berusia 14 tahun, mesti anda tahu macam mana rupa dapur tu... Dapur fesyen lama hadiah masa Majlis Perkahwinan Bonde dulu, barang dulu-dulu memang tahan lama.

Saja nak beralih arah beli yang baru dan moden. Lagipun yang ini ada 3 burners.

Baca dari review pengguna dapur ni bagus dan tahan lama.

Jadi Bonde pilih ini dan letak di nombor 1.



CNY RED HOT SALE LAZADA
RM 689.00 Sebelum promosi RM 1,076.00 = jimat 36%

Kedua Bonde Pilih Stem Iron jenama Philips kerana ini memang sudah lama nak beli tapi harga agak mahal.  Bila survey kali ni eh murah pulak jadi Bonde pilih dan masukkan dalam 'troli' (dengan lajuuuu gitu he he he.)


CNY RED HOT SALE LAZADA


RM 597.00 Sebelum promosi RM 1,199.00 = jimat 50%

Yang ketiga Bonde pilih Fujifilm Instax Camera ini... Syyyytttt nak bagi hadiah untuk Fatin sebab dia memang sudah lama minta Bonde belikan.  Tapi Bonde 'ignore' sahaja.  Tapi dalam diam Bonde ada niat nak belikan juga. Jadi masuk dalam 'troli' sebab yang ini nampak macam menarik dan sesuai dijasikan hadiah.

CNY RED HOT SALE LAZADA

RM 438.00 Sebelum promosi RM 665.00 = jimat 34%

Yang Keempat, Haaaaa dah kenapa pilih  Multipurpose Utility Exercise Fitness ni,  Syytttt yang ni sebenarnya nak hadiahkan pada Kanda.  Nak galakkan dia bersenam dirumah.  Dan jaga perut supaya tak nampak boroi (huuuhhh tak kacaklah perut boroi)

Nanti boleh sama-sama bersenam dalam rumah.  Bonde kayuh basikal, Kanda buat exercise kat sebelah. (yeayyyy baru semangat)

4) High End Foldable Multipurpose Utility Exercise Fitness Gym Bench

CNY RED HOT SALE LAZADA




RM 239.00 Sebelum promosi RM 350.00 = jimat 32%

Yang kelima iaitu yang terakhir,
Bonde pilih  Lunch Bags & Boxes, Bukan apa semenjak diet ni Bonde selalu bawa bekal ke opis, kalau masak bubur, lauk bening sayur, asam rebus atau sop senanglah letak dalam luch bags & boxes ni, sebab ia berfungsi sebagai thermos atau pemanas juga.  Lagipun Bonde tertarik pada warnanya tu... (pinky gitu)...

5) 2-tier stainless steel insulated 1.7L lunch box/tiffin carrier (pink)                 


RM 54.00 Sebelum promosi RM 73.20 = jimat 27%

Baiklah...

5 barangan yang Bonde pilih semuanya memang berguna dan harga murah.  Rasanya tiada barang yang tidak berfaedah yang dipilih oleh Bonde.

Total perbelanjaan dalam 'troli' Bonde :

RM 689.00 + RM 438.00 + RM 597.00 + RM 239.00 +RM 54.00 = RM 2017

Untuk mengelakkan pembaziran belaku.  Setiap barangan yang hendak dibeli telah dibuat perbandingan terlebih dahulu. (harga barangan akan bertukar-tukar dari masa ke semasa mengikut promosi)

Untuk anda yang nak membeli belah online seperti Bonde silalah ke pautan : CNY RED HOT SALE, kerana harga barang telah di turunkan dan nikmati potongan diskaun terendah.

~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. p/s : hi.. sy dtg untuk blogwalking n sy dh follow blog awk ni.. :D lau sudi.. silalah follow balik blog sy ye..nk minx tolong sikit boleh? Boleh tlg check x sama ada blog bru sy ni www.1001petua.com berat atau ringan ye.. Mksud sy.. cpat atau lmbt loading.. tq..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.