BERNIAT NAK TUKAR KERETA ? TOOKAR ADALAH TEMPATNYA SIAP PROMOSI CNY LAGI.



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Hai Reader Semua,

Bonde nak perkenalkan kepada anda semua, pernah dengar laman web Tookar . 

Tookar adalah laman web shopping on line, membolehkan anda membeli kereta secara dalam talian. ( Wah hebat betul dengan senang nak beli kereta lepas nih!) 

Tookar juga membolehkan anda membeli dan menukar kereta secara online untuk pengedar, penjual dan pembeli.

Kalau anda nak tahu, Tookar sedang menawarkan promosi Sempena Tahun Baru Cina 2017, jadi anda yang sedang berniat hendak membeli kereta baharu, Boleh nasihatkan anda baca dulu entri ni, mana tahu ianya dapat menjimatkan /mengurangkan kos anda untuk membeli sebuah kereta.

Rebut tawaran ini, kerana ianya dari pengedar yang sah, (tak perlu takut ditipu oleh penjual yang mahu untung sahaja)

Sambil-sambil duduk depan pc anda boleh buat pilihan yang tepat, bukankah ianya menjimatkan masa anda dan mengurangkan kos wang yang perlu anda keluarkan. 


Anda yang ingin membeli kereta boleh merebut peluang untuk membeli kereta baru dengan Tookar ini, di mana pembeli kereta boleh menikmati penjimatan bermula RM 1000.

Kini Tookar menawarkan "angpow" Tawaran Tahun Baru Cina untuk membawa anda menikmati tawaran istimewa pada musim perayaan ini. dan anda juga akan dapat diskaun dan rebat tunai. (wah seronoknya... banyak yang boleh dijimatkan  bak perpatah melayu kalah membeli menang memakai) 

PANDUAN UNTUK ANDA UNTUK MEMBELI KERETA ON LINE DI LAMAN WEB TOOKAR

Mudah sahaja bagi anda untuk membeli di dalam talian Tookar kerana ada panduan yang diberikan seperti dibawah :

Untuk anda yang ingin menukar kereta lama dengan yang baru, jangan lupa gunakan kod promo dibawah.  Untuk anda dapatkan diskaun yang menarik lagi.

KOD PROMO : SL1E8PC2

WHY CHOOSE TOOKAR?


Anda hanya perlu membuat keputusan kenderaan apa yang ingin anda beli? dan klik pada icon yang disedikan. mudah bukan?


Nanti Pengedar akan hubungi anda, untuk perbincangan dan sebarang pertanyaan.

BUYING ON TOOKAR



PELBAGAI JENAMA DAN PILIHAN




Setelah anda membuat pilihan dan keputusan, apa yang perlu anda buat ialah tunggu pengedar yang sah akan menghantar kereta kerumah anda. 


Mudahnya kerja anda, tak perlu keluar untuk dapatkan parking yang sekarang ni susah nak dapat dan terhad, Lagi pun tak perlu keluar duit untuk bayar parking yang kebanyakkannya telah mengenakan caj bila anda meletakkan kenderaan anda betul tak?

Buatlah keputusan yang bijak? untuk anda menikmati keselesaan dalam kehidupan anda...

TESTIMONIALS





























Ramai pelanggan telah berpuas hati dengan servis dan perkhidmatan Tookar.

Untuk maklumat lanjut mengenai Tookar dan Promosi Tahun Baru Cina "Ang Pow" layari www.tookar.my untuk merebut kereta baru anda.

Promosi khas 'Ang Pow' ini Sah sehingga awal Februari 2017.


 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.