SENARAI TERKINI HARGA PRODUK PRABAYAR MERAH POS LAJU & POS EKSPRES



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...


Hai anda semua, yang berniaga online mesti semua sedang mencari-cari info tentang harga Kotak & Sampul Prabayar Pos Laju betul tak?  Supaya harga tersebut dapat memudahkan kiraan barang yang anda hendak jual tu termasuk sekali dengan harga pos.

Kenapa jual barang online tak termasuk harga pos?


Setiap saler selalunya akan menjual barang tanpa harga pos! ini kerana, harga pos adalah ditanggung oleh pembeli, dan ianya pula mengikut berat barang yang pembeli pesan.

Contohnya ada pembeli  hendak beli sehelai tudung, selalunya harga pos tidak termasuk dalam harga tudung tersebut.  Ada pembeli akan beli 2-3 helai ini adalah berbeza harga pos tersebut kerana berat sehelai dan berat 3 helai ada berbeza.

Untuk itu mulai 16 Oktober 2016,

Pihak Pos Laju telah mengemaskini Senarai Harga Terkini, Produk Prabayar Pos Laju & Pos Ekspres.

Jadual-jadual dibawah menyenaraikan jenis, ukuran had berat serta Kotak/ Sampul Prabayar (prepaid) pos laju dan pos ekspres dan semua harga termasuk GST 6%. 

HARGA KOTAK & SAMPUL PRABAYAR MERAH POS LAJU




HARGA KOTAK/SAMPUL PRABAYAR POS LAJU & POS EKSPRES



HARGA SAMPUL PRABAYAR POS EKSPRES



sumber

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

  1. thanks for sharing! baru je google harga parcel poslaju tadi hehe :)

    BalasPadam
  2. makin lama makin mahal. semua nak naik je skrg

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.