MOOD HOLIDAY DAH MARI, JOM KLIK PROMOTION DI TRAVELOKA.COM



Assalamualaikum dan Selamat Petang...

Hai Reader semua, diam tak diam dah nak tamat sesi persekolahan 2016, Fatin pon sudah terima buku teks tahun 2017.  Datang sekolah pon diselang-seli kerana kelas digunakan untuk abang-abang dan kakak-kakak yang menduduki SPM.

Fatin pun sebenarnya , berangan nak pergi holiday musim cuti sekolah yang akan datang. Bonde tengok gaya Fatin dah macam mood cuti sekolah seakan sudah bermula....

Nak bercuti dimana ? pergi mana cuti nih ? asyik ayat tu yang meniti dibibirnya... Bonde tak rancang nak pon nak kemana cuti akhir tahun ni.

Tapi dalam diam Bonde dah survey pon dekat laman web yang popular tu, yang selalu buat promosi tu, selalu keluar iklan dekat tv tu, ewahhh berapa banyak tu.. he he he

Apabila hendak melancong ke tempat yang kita rancang nak pergi, yang paling utama ialah kene cari tempat penginapan untuk kita satu family bermalam, tempat penginapan pula mestilah kene dengan harga dan bajet kita, nak bercuti ala mewah tapi harga mestilah mampu milik. (barulah seronok).

Kita nak bercuti cara yang tepat adalah survey tempat yang hendak dilawati terlebih dahulu, survey tempat menarik dan survey tempat penginapan.  Semua tu kene ambil kira! lebih tepat kene buat check list holiday.

Bila sudah dapat tempat yang hendak dilawati apa kata survey hotel murah untuk penginapan nanti.  

Bonde sangat tertarik dengan iklan percutian yang disediakan oleh TRAVELOKA. Rasanya memang sesuai sangat dengan ketepatan masa sekarang ni, TRAVELOKA tengah buat promosi akhir tahun. Bonde sangat teruja dengan Promosi hebat ini lebih 100 hotel di seluruh Malaysia, Indonesia & Singapura mengambil bahagian.

Bonde memang ada perancangan nak ke Kota Keriangan Singapura.  Memang lama sudah berangan nak bawa Fatin ke Universiti Studio Singapore @ USS. InsyaAllah.



Jadi jom terjah https://www.traveloka.com/en-my untuk semak hotel-hotel yang menarik.  Siapa tak nak bercuti dekat hotel mewah, tapi bayar dengan harga yang murah. ushhhh tak sabar rasanya.

Macam mana nak daftar?

Senang sahaja, tak sampai 5 minit sudah siap...

Baiklah, Bonde ajarkan kepada anda semua...

Untuk lihat promosi anda klik link url ini > https://www.traveloka.com/en-my/promotion bila dah dapat page link tersebut anda klik promotion. Gambaran dan rujukan seperti dibawah ini :

Selepas itu anda typekan diruang kosong destinasi yang ingin anda pergi, contohnya Singapore,Hotel.

Selepas itu, akan keluar hotel-hotel yang terlibat dalam promosi tersebut.  Dan anda boleh buat anggaran bajet anda dengan klik dekat "per night price range" he he he mudah sahaja.  Tak payah nak call hotel tanya/survey harga.


Bonde sudah siap buat tempahan anda bila lagi????

Semasa anda membuat pembayaran anda jangan lupa masukkan code promotion dan diskaun jika ada!

Bagi yang belum buat tempahan dan bercadangan nak bercuti bersama keluarga inilah masanya, segeralah ke : https://www.traveloka.com/en-my/promotion 

KETERANGAN LANJUT :

Website:  https://www.traveloka.com/en-my/

Selamat Bercuti semua Yahuuuuuuuu....

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

0 Ulasan