KANDA PILIH NAK MAKAN CHIKEN GRILL NANDO'S...



Assalamualaikum Dan Selamat Petang...

Ahad lepas 20 November 2016, Lebih kurang jam 8.00 malam Bonde dan Family dari Shah Alam, menaiki kereta ke AEON Shah Alam yang baru dibuka berdekatan Stadium Tertutp Melawati, Shah Alam.

Sudah lama Bonde tak story JJCM Family dekat Blog... Tapi kalau dah mula cerita memang tak henti-henti akan ada story JJCM Family yang akan menyusul nanti. he he he ❤❤❤

Sebenarnya,

Kanda baru balik bercuti dari Maldives, Jumaat lepas Bonde jemput Kanda tiba di KLIA 2, memandangkan sudah seminggu Kanda tak ada, Bonde dengan Fatin memang tak keluar makan jauh-jauh, melain makan dekat kedai-kedai berdekatan sahaja.

Jadi pada masa yang terluang bersama family ini, tiba-tiba kami dioffer makan dekat luar... memang suka sangatlah kan! Kanda offer nak belanja kami berdua makan dekat luar, Wah seronoknye Bonde tak sabar rasanya....


SELAMAT DATANG KE NANDO'S



Kanda pilih nak Makan dekat Nando's! Katanya sudah seminggu tak makan ayam, jadi nak makan ayam grill.  Bonde dengan fatin follow sahaja.  Bila orang kepinggin kita ikutkan sahaja.



Sementara tunggu menu sampai Bonde selfie... Selfie nak tunjuk tudung bunga-bunga hi hi hi ❤❤❤

Jom tengok apa menu yang kami order kali ni... (yummy)


Kanda order 1/2 Chiken + potato chip



Fatin order chiken grill + coleslaw ( dah kene ngap sebab x menyabar)


Bonde order feri-feri soup



Bonde order ni jugak sayur bayam (konon on diet)



Tengok muka Kanda habis sunburn hi hi hi kene putihkan balik kasi guna whitening banyak-banyak (psssttttt pakai baju I love Maldive tu)

Berselera Kanda makan hu hu hu


Fatin ni kalau take pic memang akan nampak muka dia separuh jer.... Fatin happy dapat makan chiken grill tu..


Apa yang peri-peri nya? ni haaaa sos hot peri-peri nando's lah...


Baiklah... Nak bagi ulasan JJCM kali ni.... Untuk kali ni servis dekat Nando's AEON Shah Alam ni cepat dan layanan bagus, menu makanan yang dipesan betul, seperti dalam pesanan kami. makanyang diorder sampai tidak terlalu lama.  Suasana restoran pula bersih.  Untuk air pula free refill bestkan...  Alhamdulillah selesa.  Tq Nando's.


Info lanjut untuk anda yang nak survey-survey menu  :

Sila ke Web : NANDO'S


Telephone:(03) 5523 5794 Fax: (03) 5523 6352 

Delivery 1300-88-6555

Address: 
Lot G01, Ground Floor, AEON Shah Alam, D’ Kayangan, 40100 Shah Alam, Selangor.

Opening hours:




Mon: 10.00am-10.00pm
Tue: 10.00am-10.00pm
Wed: 10.00am-10.00pm
Thu: 10.00am-10.00pm
Fri: 10.00am-10.00pm
Sat: 10.00am-10.00pm
Sun:10.00am-10.00pm

















 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.