SOUVENIER FROM XIA MEN



Salam Dan Selamat Malam...


Throwback bulan September, Bos outstation ke Xia Men urusan lawatan kerja sudah tentu balik Bos bawa souvenier dari sana, Staff yang lain pon syok ooo , setiap kali Bos pergi lawatan kerja atau oversea Bos kami tak pernah lupa nak belikan buah tangan.  


FRIDGE MAGNET



SMALL CUP



BOOK MARK

Dalam banyak-banyak souvenier diatas seorang hanya boleh pilih satu sahaja, Bonde pon jadi teruja nak pilih yang mana satu? FM dah banyak dekat rumah dah tak ada tempat nak letak hi hi hi, Book mark memang comel dengan bunga-bunga kecil tu, bunga tu ... bunga betul tau diawet cantik kan!

Dalam tak tahu nak buat keputusan, Bonde yakin Bonde buat pilihan yang tepat (hamboi siap macam ni) 

Jadi Bonde Pilih 'small cup' tu. lepas ni nak buat koleksi 'small cup' comelkan... 

Kalau anda semua nak pi oversea nanti belikan Bonde 'small cup ' yea.... nanti Bonde sediakan almari yea.. susun cantik-cantik dan kemas-kemas dalam tu hi hi hi.

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

2 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.