PROMOSI HARGA MURAH SEMPENA PEMBUKAAN CAWANGAN BARU A-LOOK EYEWEAR DI ALAMANDA, PUTRAJAYA.



Assalamualaikum Dan Selamat Petang... 

Hai Salam Jumaat semua... Hari ni Bonde nak share satu cerita, kepada anda yang memakai spec mata dan siapa yang tak pakai spec mata pon boleh baca info yang ingin Bonde share ini kepada rakan-rakan dan keluarga anda yang mengunakan spec mata, siapa di kalangan anda yang pakai spec mata kita geng... "Geng Budak Kacamata".

 A-Look Eyewear


PROMOSI HARGA MURAH SEMPENA PEMBUKAAN CAWANGAN BARU A-LOOK EYEWEAR DI ALAMANDA, PUTRAJAYA.


Khamis 1 September masa lunch Bonde pergi Alamanda Putrajaya emmm maklumlah awal bulan waktu-waktu baru gaji ni. memang mood shopping, Jadi time nilah, nak shopping barang sikit dan windows shopping jugak tu wajib, masa Bonde jalan-jalan dalam mall, ada sesuatu telah menyeru Bonde masuk kesatu kedai ada ballon lagi nampak meriah dari luar lagi, Rupanya terdapat kedai Spec mata, A-Look Eyewear baru dibuka di Alamanda Putrajaya.

 A-Look Eyewear

Bonde rasa sangat teruja dan seronok dengan apa yang dipamerkan tentulah ada sale, harga promosi dan potongan harga sempena pembukaan kedai A-Look Eyewear Alamanda Putrajaya yang baru.

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Giler tak masuk kalau nampak semua ni... masa nilah nak grap sebab harga tengah murah dan berbaloi.. kalau anda semua nak shopping...

 A-Look Eyewear

Dekat A-Look Eyewear Alamanda Putrajaya memang menawarkan perkhidmatan pemeriksaan mata percuma untuk anda yang nak tahu detail tentang power @ kanta mata anda.

 A-Look Eyewear

Alat Pemeriksaan Mata Berkomputer

 A-Look Eyewear

Mula-mula Bonde masuk dekat A-Look Eyewear Alamanda Putrajaya memang tak ramai ada 2 orang sahaja yang sedang membuat pilihan dikaunter bersama staff A-Look Eyewear, selepas 15 minit seperti tak percaya, memang ramai yang ingin membuat pemeriksaan dan membeli produk A-Look Eyewear.


Dalam hati Bonde berkata, ramai juga yang buat spec mata dekat sini rupanya, mesti kualiti dan produk A-Look Eyewear ni ramai yang dah kenal, kenapa Bonde tak tahu... Ishh ketinggalan lah aku ni!

 A-Look Eyewear

Bonde tunggu turn nak buat pemeriksaan mata...

 A-Look Eyewear

Staff A-Look Eyewear memang ramah dan mesra dengan pelanggan tak heranlah mereka memberi layanan yang baik kepada Pelanggan yang datang.

Bila buat pemeriksaan mata, staff A-Look Eyewear akan beri penjelasan tentang jumlah kanta mata anda untuk mata kiri dan kanan, keterangan tentang rabun dekat atau jauh dan jumlah silau jika ada.

 A-Look Eyewear

Jika anda telah tahu jumlah rabun mata kanan dan mata kiri serta silau, staff A-Look Eyewear akan mencadangankan kepada anda spek mata yang sesuai untuk anda, mengikut bentuk muka.

 A-Look Eyewear


Pada permerhatian Bonde, 
Sepanjang survey dan pusing-pusing dekat A-Look Eyewear ni ada banyak pilihan yang terkini dan mengikut peredaran zaman moden.  Tak payah nak survey banyak kedai , di A-Look Eyewear ni  terus grap je bingkai yang anda nak, sebab ada banyak pilihan mengikut kesuaian dan keselesaan anda..

 A-Look Eyewear

Wink-wink bestnya... jom tengok-tengok cuci mata. Ini adalah Executive dan Fashionista sesuai untuk anda yang sukakan trend terkini, barulah "up to date"

 A-Look Eyewear

Smart Flexible & Wibrant 

Bonde sangat tertarik dengan koleksi Smart Flexible & Wibrant ni kerana ianya tahan lasak dan tak mudah patah... sesuai sangat di pakai untuk anda yang aktif bersukan... 

 A-Look Eyewear


Ianya boleh pakai time bersukan, Macam Bonde yang main futsal  ni, Bolehlah pakai yang Flexible ni..

 A-Look Eyewear

Executive Smart [ Flexible & Urbane]

Sesuai di pakai untuk mereka yang berkerja di Pejabat dan kepada student Universiti dan Kolej-Kolej memang nampak smart sangat.

 A-Look Eyewear

Zest [ Bold & Bright ]


 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Flex : Flex with Styles [Korean style]


 A-Look Eyewear

Hybrid : Fun & Lasting [Korean style]


 A-Look Eyewear

Premium : Qualities With Style  [Korean style]

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Premium : Freedom To Choose [Korean Style]

  A-Look Eyewear


Rata-rata rakyat Malaysia ni 99.9 % memang ada 1 spec mata hitam, sebab apa? Sebab Malaysia mempunyai cuaca yang Panas.  Untuk itu setiap individu hendaklah mempunyai 1 spec mata anti silau untuk penjagaan mata, Tak sangka di A-Look Eyewear ada pelbagai jenis spec mata hitam.  Wow macam mana nak pilih ni... Banyak sangat pilihan... Sabar Bonde jangan gelojoh sangat... hi hi hi



Brand Ray Ban





Apa itu Polaroid?..

Melalui keterangan yang diberi oleh En Lee, Penggunaan Polaroid ini adalah sangat bagus baik sekali selain ia dipakai sewaktu panas untuk melindungi mata dari silau cahaya pada waktu siang dan ianya bagus dipakai pada waktu hujan kerana penglihatan akan menjadi lebih jelas dan terang,  tidak heranlah mengapa kebanyakkan juruterbang di Amerika mengunakan spec mata Polaraid ini, semasa mereka bertugas ini adalah membantu penglihatan mereka semasa berada di awan biru. 

 A-Look Eyewear


 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Brand Superdry

 A-Look Eyewear


Brand Coach


 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Brand Lee Cooper


 A-Look Eyewear

PENCAPAIAN CEMERLANG A-LOOK EYEWEAR


Menurut En Lee, 
seorang yang sangat berpengalaman dan amat profesional dalam pemilihan spec mata, A-Look Eyewear telah memperolehi banyak  anugerah kecermelangan  yang diterima oleh A-Look Eyewear ialah:

-AXISMATICS-ABDO Best Full Time Student Award - Tahun 2003


-OPSM-AXISMATICS FBDO-Top Student Award Year - 2003 Tempat Kedua

-Hans Stepper Prize in Best Overseas Student Year - 2003

-Distinction Grade in Eye Refraction Examination

wah banyak dah award yang diterima, jadi sebagai pengguna tak perlu ragu-ragu lagi.

 A-Look Eyewear


Brand Gucci


 A-Look Eyewear


Brand Tag Heuer


 A-Look Eyewear

Brand Burberry


 A-Look Eyewear

Ruang dimana tempat yang disediakan untuk pelanggan mencuba spec mata yang telah dipilih.  Disini Staff A-Look Eyewear akan melayani setiap kehendak pelanggan dengan memberi peluang kepada Pelanggan untuk memilih dan mencuba spec mata yang mana sepadan dengan bentuk muka!

Pelanggan boleh membuat keputusan yang bijak selepas mencuba dan membeli seandai puas hati kepada spec mata yang telah dipilih.

 A-Look Eyewear

Brand Tiffany & CO

 A-Look Eyewear

Brand Bvlgari

 A-Look Eyewear

Brand Tiffany & CO

 A-Look Eyewear

Brand Tiffany & CO

 A-Look Eyewear

Brand Bvlgari

Kalau ada niat nak beli mestilah nak kene cuba pakai dulukan, untuk anda yang nak mencuba spek mata yang ada, Bolehlah anda minta pada staff A-Look Eyewear untuk cuba dan tengok sesuai tak dengan muka kita.


 A-Look Eyewear

Bonde mencuba spec mata Bvlgari ni, amacam ada gaya Mak Datin to be tak?...


Ini pula Bonde cuba Brand yang sama tapi design yang lain... Ini macam retis tak? wahh bergaya Bonde ada batu-batu lagi... style sangat.

 A-Look Eyewear

Yang ini pula Brand Tiffany ... Kelas ko Bonde... memang nampak meletop kebabommm sekali!

Spec mata seperti BVLGARI, TIFFANY & CO, ARMANI EXCHANGE, PRADA dan sebagainya. 

Spec mata ini, adalah keluaran Khas atau "limited edition" Setiap satu rekabentuk dihiasi dengan kristal Swaroski yang asli.

Tidak heranlah ramai dikalangan artis dan wanita yang mementingkan penampilan diri memiliki koleksi ini.

 A-Look Eyewear

Rudy Project

Spec mata ini, direka khas untuk mereka yang bersukan seperti berbasikal, sukan lasak memanjat gunung dan sukan air ( contohnya sukan layar ).  Spec mata ini tahan lasak dan seandainya berlaku kemalangan jika anda terjatuh, kanta cermin tidak mudah pecah walaupun bingkai sudah patah atau sebaliknya.  Penggunaan spec mata ini adalah mengurangkan risiko kecederaan kepada anak mata.


 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Terdapat pelbagai koleksi dari Brand Rudy Project untuk anda membuat pilihan mengikut kesesuaiannsaiz muka anda.

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Brand Oakley

Brand Oakley ni Bonde survey untuk Kanda, sebab Kanda memang peminat setia Oakley... Setahu Bonde, Kanda ada 4 buah spec mata Oakley dan 1 Rayyban... ( jelesnye Bonde )

Bagi anda yang nak tercari-cari Brand Oakley ni memang boleh cari dekat sini, memang ada siap dah susun dalam almari tinggal pilih jer! macam-macam jenis tu... smart giler!

 A-Look Eyewear

Ada juga dari brand Oakly yang tahan lasak seperti diatas ni, Jika sudah boring anda Boleh tukar tangkai freme kepada warna yang lain, Ia didatangkan dengan 2 pilihan warna berbeza... ( wow hebatnya... boleh tukar-tukar pulak canggih sungguh design ni )

 A-Look Eyewear

Koleksi Spec Mata Lin Dan (Star Badminton)


Tak sangka Bonde dekat A-Look Eyewear ni ada Brand Oakley yang sama dipakai oleh pemain badminton dari negara China iaitu Lin Dan. Wow siapa yang minat dengan Lin Dan boleh dapatkan koleksi Spec mata ini, kerana terdapat tandatangan dibingkai dan logo tatoo 5 star di Spec mata tersebut.

 Tandatangan Lin Dan


 A-Look Eyewear

 Logo 5 star 



Brand Shades Cool & Style


 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

 A-Look Eyewear

Terdapat jugak spec mata untuk kanak-kanak, wah comel sekali! Bonde sukalah warna yang pink tu.


Ada juga aksesori tempat letak lens dan sarung spec mata jenis kain dijual disini.

 A-Look Eyewear

Selain dari Spec mata A-Look Ayewear juga ada menyediakan promosi Lens kepada peminat tegar konteks Lens jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Lens dengan pelbagai warna terkini pada harga promosi.

 A-Look Eyewear

Pelbagai jenis lens terdapat disini.


Bonde sudah rambang mata tak tahu nak buat keputusan, kerana semua spec mata yang terdapat A-Look Eyewear ini cantik-cantik belaka harga pula, harga mampu milik, pilihan mengikut brand yang kita kehendaki, agak sukar Bonde nak buat keputusan ni nak pilih yang mana satu...




Anda yang mementingkan penambilan yang terkini, cepat-cepatlah ke A-look  Eyewear untuk dapatkan design yang anda idam-idamkan selama ini.

 A-Look Eyewear

Jangan lupa datang ke A-Look Eyewear Alamanda Putrajaya.  Sementara masih ada promosi sempena pembukaan.

 A-Look Eyewear


A-Look Eyewear 

A-Look EyeWear @ Alamanda Putrajaya
Jalan Alamanda, Presint 1,
62000 Putrajaya,
Waktu operasi : 10.00 pagi - 10.00 malam

Facebook A-Look : www.facebook.com/alookeyewear 
Website A-Look : www.a-look.com.my

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Catat Ulasan

0 Ulasan