SEMASA RAPTAI APC 2015

Assalamualaikum Dan Selamat tengahari...


Hai... ini cerita dah lepas, tapi saje nak bangkitkan memori dekat sini... Majlis berlansung pada 27 April 2016... Kenangan tahun 2016 sukar nak dilupakan.. bila tengok gambar ni, rasa nak share dekat sini... bila free-free boleh baca balik.. imbas kenangan masa APC 2015.



Majlis diadakan di Cyberview Lodge, Cyberjaya... Masuk je lobby ada penyambut tetamu tunjukkan dewan untuk ke Majlis Raptai... Walaupun Majlis tertutup tapi tetap berdebar hi hi hi... 


Tahun ini buat kali pertama, disediakan Photobooth APC, sakanlah berphotoboth kali ni...


Dalam dewan semua meja dah dihiasi... menarik serba putih...



Pentas ada ditengah-tengah... wah debaran kian terasa macam nak ambik anugerah Skrin dan APPBH (bajet retis sekejap)


Bonde suka dengan decorasi dewan ni... tak sangka kali ni, APC di buat disini...







Memandangkan sampai awal jadi Bonde Selfielah dulu...


Tengok lampu ni cantiknye... (sebenarnya nak hilangkan nebes di dalam diri...) habis cover dah... yealah bukan selalu naik pentas ambik anugerah jadi lain macam sikit dia punya gelabah...


Pentas utama...


Malam nanti tetamu yang datang akan di hiburkan oleh Okestra dari MBPJ


Semua alat muzik telah tersedia...



Raptai tamat lebih kurang jam .30 petang, Sebelum balik nak bergambar dulu dekat photobooth...




Tahun ni sama-sama naik pentas dengan Fikri... Tahniah Fikri  :)


Pose ala-ala model gitu..


Kalau nak tengok pic malam APC2015 dekat sini...

 
 ~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

5 PEMBERI ULASAN

  1. wow! bonda dapat APC ke? hehehehehe

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Tu lah lupa dah ambik pic nak buat entri... last-last masukkan juga.. untuk tontonan akan datang :)

      Padam
  3. meriahnya bonde dapat APC. Bonde, i suka juga up blog mcm bonde, tapi abg ben dah tegur sesuatu.. wassap nani i share 0124430338

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.