GAYA MASKULIN DENGAN DASHING MEN IN ACTION



Assalamualaikum Dan Selamat Malam...

Malam ni bonde nak perkenalkan Produk Terbaru Dari Dashing Khas Untuk Penjagaa kulit muka lelaki aktif.


DASHING MEN IN ACTION yang di cipta khas untuk orang Asia!


Tahukah anda lelaki pun kene jaga kulit muka ? 
Ini adalah sangat penting tau... kulit muka Lelaki aktif kalau dibiarkan tidak terjaga akan kelihatan kusam dan jika yang aktif sukan lasak kadang-kadang selepas bersukan terus mencuci muka tindakan ada salah tau... itu punca muka cepat bertompok-tompok dan seterusnya menjadi panau...



Emmmm ada panau tak kacak dah... 


Lelaki Maskulin


Rangkaian DASHING MEN IN ACTION yang di cipta khas

 untuk orang Asia! 


Dashing Men In Action ada 5 jenis semuanya.. 

1. Icy Fresh

2. Oil Clear

3.Extra White

4. Acne Free

5. Whitening Scrub

Lelaki Maskulin

ICY FRESH

[ Untuk rasa segar ]


Dashing Icy Fresh mengandungi Ice Glacier Water (air ais glasier) untuk kesegaran segera dan hidrasi kulit. Ia memberikan kesegaran berpanjangan dan sensasi kesejukan kepada kulit dengan melegakan haba berlebihan secara pantas. Atasi kekeringan dan kick it cool seperti David Silva.

                   

OIL CLEAR

[ Menyinkirkan Kotoran & Minyak ]



Dashing Oil Clear diformulasi dengan kandungan rahsia arang buluh yang menyingkirkan kotoran & minyak berlebihan daripada kulit menjadikan wajah bebas minyak dengan berkesan. Memberikan perlindungan terkuat daripada minyak seperti pertahanan tengah, Vincent Kompany.





                   

EXTRA WHITE: 

[ Membuat Kulit muka rasa ringan, cerah dan tona sekata ]

Dapatkan kulit putih dan serlahkan diri bak penyerang, Samir Nasri. Diformulasi bersama tumbuh-tumbuhan pergunungan Alp Switzerland, Dashing Extra White memberikan anda kulit lebih ringan, cerah & tona sekata. Ia turut dilengkapi perlindungan UV bagi mengelakkan bintik-bintik gelap.

ACNE FREE:

 [ Menjadikan Kulit Licin dan Sihat ]



‘Tiada siapa lebih mahir menggelecek & menjaringkan gol setangkas Sergio Aguero!’ Hapuskan akne bersama Dashing Acne Free yang diformulasi istimewa dengan Zink & Lempung (tanah liat) bagi melawan akne penyebab bakteria. Ia turut menjadikan kulit licin dan sihat dari luaran sekali gus memberi pembersihan pantas kepada kulit!


WHITENING SCRUB
[ Membantu Tona Kulit Sekata ]


Siapa kata lelaki tidak dapat memiliki kulit berseri? Dashing Whitening Scrub diformulasi dengan garam laut yang membersih jauh ke dalam dan membantu proses pengelupasan bagi memberikan tona kulit lebih sekata. Ia membantu membuka liang pori, menyingkirkan kekotoran dan bintik hitam. Ayuh dapatkan kulit berseri seperti Kevin De Bruyne!


Nak tahu harga setiap 1? Ianya.. adalah harga mampu milik tau!



Harga Pembersih Muka Dashing megikut gram
 1 pek 100g pada harga RM10.90 
50g pada harga RM6.90.



 Jadi buat golongan lelaki di luar sana, teruskan menerokai gaya hidup aktif anda tanpa dibimbangi masalah kulit kerana Dashing akan menyelesaikan masalah tersebut. 


~ Bonde Senyum Riang ~ 

Catat Ulasan

1 Ulasan

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.