ESK KEPUTUSAN UPSR KELUAR

Assalamualaikum....

Esok keputusan UPSR nak keluar...


Tapi bila terbaca apa yang ditulis oleh Saiful Nang, timbul rasa bersalah... dan sedih.... ( Sebab tak peluk Fatin masa tu )

Sebagai Ibu, mesti hendak keputusan yang cermerlang untuk anak... lebih-lebih lagi kalau ada seorang sahaja anak...

macam Bonde ni... Tahun lepas, memang... rasa tak puas hati dengan keputusan Fatin dapat masa UPSR tu...

Mula ambik Paper UPSR nampak Fatin memang ada semangat dan confiden level tu 90 % tapi bila ada berita yang mengatakan paper bocor confiden level terus menurun... 50 % pun tak sampai.

Nak buat macam mana?

Bagi Ibu-ibu, Mak-mak, Mama-mama yang hendak mengambil Keputusan UPSR esok bolehlah.. baca perkongsian dari Saiful Nang dibawah :


"Peluk Anak Walaupun, Keputusan UPSR Mereka Corot"

klik gambar untuk membaca 






Emak-emak dan ayah-ayah, jangan tekan anak untuk keputusan akademik yang cemerlang.  Tekankan lah akhlaknya nanti akademik itu akan mengikut.

atuk-atuk dan nenek-nenek, cukup-cukuplah bertanyakan anak masing-masing apakah keputusan periksa cucu-cucu anda. Cukup-cukup juga membuat perbandingan antara cucu ini dan cucu yang lain.

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

1 PEMBERI ULASAN

  1. Sgt betul. Saya pun pasrah tahun lepas. Apa yg kami terima, saya anggap bonus dr Allah. Tp, jgn berhenti memuji anak walau apa pun keputusan mereka. Itu akan jd kekuatan mereka

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.