DOKTOR KACAK YANG MENJADI VIRAL DI LAMAN SOSIAL

Assalamualaikum... Selamat tengahari...

Semua orang mesti dah tahukan Doktor viral di media sosial. bagi siapa yang belum tahu... nak tahu namanya ialah :

Dr. Say Shazril Shaharuddin


Dr. Pakar Sakit Puan : Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin


Dr. Pakar Sakit Puan : Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin


Nak kenal latar belakang Dr Say

Biodata Say Shazril Shaharuddin 

Doktor Hensem 

Nama Penuh: Say Shazril Shaharuddin
Gelaran: Dr Say Shazril Shaharuddin
Umur: 27 Tahun
Lokasi Pekerjaan: Hospital Serdang ( Medical Ward 7B)
Pekerjaan: Doktor Medical Officer (MO) Fresh Graduates/ Pengedar Herbalife/ Jurulatih kesihatan/ Model
Pengkhususan: Department Sakit Puan
Status: Sudah Berkahwin
Nama Isteri: Dr Azura Abas
Tarikh Nikah: 30 Mac 2014
Nombor Telefon: 017-2225865
Instagram: https://instagram.com/say_shazril/
Facebook: https://www.facebook.com/say.shaharuddin/
Gambar-gambar dari google
Hasil carian imej untuk Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin
bersama isteri tercinta

Hasil carian imej untuk Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin
Hasil carian imej untuk Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin

Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin Dalam Konti Hot FM

Hasil carian imej untuk Dr. Muhammad Shazril bin Shaharuddin

Gambar semasa mengikuti :

MR ACT 2014


Cover Maskulin Bulan September

Apa-apa pun... Dr. Say ni suami orang tau...

 haip haip haip jaga mata, jaga mata... jangan pandang lama-lama...


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

15 PEMBERI ULASAN

  1. handsome ke? hahaha. pandangan mata Cie takdela handsome sangat :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ciptaan Allah adalah indah semua nampak sempurna,
      dan Pernilaian dr individu je yang berbeza...Kan!

      ada kata hensem,ada kata biasa
      ada yang tergila he he he ada yang tak suka pon ada...
      ohhh macam-macam ada....

      Padam
  2. HENSEM nohhh...iras dr sheikh muszaphar

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. ha ha ha ye ke ?? tp ada disuatu sudut hangat memperkatakan kehenseman Doktor Say

      Padam
  4. ahahahaha mesti doktor ni rasa segan kan lepas jadi viral

    BalasPadam
  5. hahah~
    Inilah Dr hensem tu rupanya...
    :))

    BalasPadam
  6. ini lah dia Doktor Kacak tu..patut pun. Hebat dia ni ..Semoga hati dia kacak..Dah tugas nak b eranakkan orang tak. Selamat para isteri beranak. Apapun wife saya dapat doktor wanita..tetap terjaga..inshaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he Moga dipermudahkan urusan dia sebagai Doktor...dan dapat membantu kaum hawa, dan jika diberi pilihan memang nak doktor wanita.... InsyaAllah Aamiin...

      Padam
  7. Bagi wanita yang telah mempunyai suami handsome pada pendapat saya, rupa paras doktor ni... biasa-biasa saja...

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.