DIY UNTUK AKSESORI ANDA


Salam dan Selamat pagi....

Yuhuuuu Bonde cuti-cuti duduk dekat rumah aje... jadi belek-belek FB tengok 

DIY HOME DECORATING

Macam cantik kreatif sungguh... Jom tengok sama-sama moga anda semua nanti boleh jadikan idea nak hias dan simpan aksesori yang banyak tu..

 

Tempat letak Aksesori Rantai dan gelang manik


Tempat letak aksesori anting-anting dan rantai


Tempat letak aksesori anting-anting dan rantai

Bagi Bonde, memang menarik sangat sebab ia kemas sahaja... Macam bonde selalu letak kerongsang merata sampai tak jumpa...

kene cari idea nak susun macam ni kan!

Selamat Mencuba yea...

~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

4 PEMBERI ULASAN

  1. wah... menarik.... kalau dah byk koleksi mmg sesuai diy tu....

    BalasPadam
  2. Wahhh..cantiknyaa..tapi kan kite tak kreatif la bonde nk hias cantik² camtu..hehe

    BalasPadam
  3. wah kreatifnya..suka yg gambar 1st tu ;)

    BalasPadam
  4. cantikkknya. idea ni. terima kasih sharingg :))

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.