BATA Brands Warehouse Sale (Prices From RM5 Only) !


Salam Petang...

Kepada anda yang nak cari kasut baru,tukar kasut lama, beli kasut baru, amvoi kan main promote Bonde macam jual tilam kat lori pulak???

Mesti ramai yang nak cari kasut untuk tahun depankan! macam-macam jenama ada, boleh tengok dekat bawah...

Year & Sale

Jom shopping kasut dekat  :

BATA Brands Warehouse Sale (Prices From RM5 Only) !



BATA Brands Warehouse Sale (Prices from RM5 Only) !

BATA Brands Factory Warehouse Sale is back with lowest prices ever starting RM5 only ! Hurry Up! Don’t miss this crazy sale!

  • Men’s Shoes & Sandals : RM10 – RM30
  • Ladies Shoes & Sandals : RM10 – RM20
  • Children Shoes : RM5 – RM10
  • Sports Shoes : RM20 – RM30
  • Slippers : RM5 – RM10
  • School Shoes : RM5 – RM10
  • Branded Footwear : RM50 – RM80
  • Standard Stock : 30% – 50% OFF

Participating Brands

√ BATA
√ Primavera
√ Power
√ Bata Comfit
√ Weinbrener
√ Footin
√ NorthStar
√ Bubblegummers
√ B.First

Dates : 26th Nov to 06th Dec 2015Time : 9am – 7pmVenue : Bata Factory, Jalan Kapar, Klang.Address : Batu 3 1/2, Jalan Kapar, 41400 Klang, Selangor







~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

3 PEMBERI ULASAN

  1. Dulu masa zmn sekolah slalu g situ beli kasut sekolah dgn adik2..

    BalasPadam
  2. Wahhh menarik ni! Dpt beli kasut sekolah budak budak best ni!

    BalasPadam
  3. Memang murah tak? Banyak kali dah lalu tapi tak kesampaian nak singgah.

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.