Terlalu Rindu Lirik -Eleena Harris ‐

Terlalu Rindu Lirik

 - Eleena Harris ‐ 




Cahaya mentari di pagi hari
Sinarnya kaburi pandanganku ini
Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih

Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang
Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi
Usahlah membisu bilang dia rindu aku

Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada depanku
Ku tak perlu semua hadiah darimu
Ku cuma mahu kau ada di depanku

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Oh bulan mana bintang
Mana dia kekasih seorang

Bantulah aku, aku dah buntu
Bintang di langit janganlah bersembunyi

Usahlah membisu bila dia rindu aku
Cuba padamkan lampu lihat apa kau mampu
Jangan risau aku bantu
Setiap kerinduan tak dapat ditiupkan
Walaupun angin lembut bayu
Cuba kau teroka jauh sebentar
Kalau takut cuba intai tengok dunia sebenar
Tak perlu laju lari takut tidak menjadi
Mahu saja aku berdikari

Hembusan angin menemani perjalananku
Yang menuju ke hatimu kekasih
Tapi mengapa ku masih rasa begini
Bila mahu bertemu mahu saja jerit

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu

Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu
Terlalu rindu, terlalu rindu
Jujur aku terlalu rindu
Tiada lain selain rindu 


~ Bonde Senyum Riang ~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

9 PEMBERI ULASAN

  1. Balasan
    1. Liyana... bestkan lagu ni lirik dia pon senang.

      Padam
  2. jap nak dengar kat youtube...hehehehe...x pernah dengar lagi...

    BalasPadam
  3. kena carik jugak lagu ni..tak pernah dengar hehe

    BalasPadam
  4. ooow.. bonde riang terlalu rindu sangat lah tu..kan !

    BalasPadam
  5. tak pernah dengar plak lagu nih..nanti nak dengar..hehe..dan ucapkan terima kasih yer bonde sebab sudi singgah blog arepnakbebel...follow blog bonde :)

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.