RETRO TAK KAMI...


Salam Petang...

Sila jangan muntah hijau tengok gambar ni... Gambar ni rare tau..

Tapis-tapis Pic dalam Galeri Tab terjumpa gambar ni... Masa ni Majlis Makan Malam Kat Pejabat kami... Temanye Retro... Pening tau nak mencari baju nak lengkapkan Malam Retro ni...

Lagi haru-biru, bila setiap jabatan kene buat Persembahan Pentas
Kerana Terpaksa Aku Relakan jer... Brother Luie Luie Luie... Hah tu lagu Persembahan kami...

Kalau letak vedio mesti persembahan Jabatan kami, muntah hijau kali kedua... jd biarkan sahaja... tak payah letak...

Siapa nak tengok show kami kene beli tiket...

Kanda pulak terpilih masa tu... sebagai calon Top 10 retro habis.... tapi kecundang diakhir penilaian...

Memang kelakar sangat... pertama kali kot Kelab Sukan dan Kebajikan Pejabat buat Majlis Makan Malam macam ni.

Tapi memang berjaya sebab sumua pon Retro habis.

He he he....

#Dinner2012
#retronight
#brotherluie
#bondesenyumriang

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. pergh retro habis...mesti joget pun retro..hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. He he he.... spothing sikit... Retro nite katanye

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.