Satria Rare Katanye.....


Assalamualaikum...

Ini Kereta Kanda... Kereta Satria Ni Baru 3 Bulan tukar cat, sebelum ni.. warna perak, Satria ni dah banyak berjasa pada kami sekeluarga, Dah banyak kali percubaan untuk dijual tapi pasti tak jadi....

Kanda bercadang nak bela jer mana-mana yang rosak dibaiki dan pakai selagi boleh guna khidmat kereta Satria ni gunakan!

Sabtu lepas ... repair ekzos ada bocor, ada patah  sebab tu, kalau jalan dah nak cicir kat jalan hari tu... 

Biasalah masa raya hari tu guna jugak kereta ni bawa jalan beraya... Bila jalan kat kampung-kampung pasti ada banyak bonggol tinggi tu yang tersangkut memang kene weldinglahkan...


Satria Rare 



Bila naik kereta Satria ni bukan apa fefeling macam couple baru bercinta .... 
tu jer nak bagi tahu...


Kalau nak tahu mengenai kereta, repair kereta, pomen kereta, jual beli kereta, boleh jer tanya kat kanda Ijam :

email : miveccyber@gmail.com

@ PA Kanda aka Bonde he he he


Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

12 PEMBERI ULASAN

  1. Cantik satria bonde, teringin nak ada satria gak. Hehe ^-^

    BalasPadam
  2. Antara kereta idaman SA jugak tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. SA sesuai Satria Neo... kelas....

      SA... sebelum ni ada pakai juga Satria warna putih ,awan bawa xcident , yg bawa meninggal...
      Sec Satria warna biru jual kat abg ipar
      ketiga try pakai Satria GTI....turbo.... jual juga sebab x larat pakai minyak mahal ...
      ni yang ke empat....yg ni kekal hingga kini :)

      Padam
  3. sayangkan bonde kereta yang dah banyak berjasa dengan kita ni :)

    BalasPadam
  4. suami dulu hampir2 nak beli satria, tp last2 ambik wira.

    BalasPadam
  5. Dulu berkenan jugak tapi FIL tak bagi beli sebab tak sesuai bila dah ada anak.. eemm.. jadi kita tukar kereta lain.. tapi merasa gaklah memandu kereta tu.. pinjam kawan punya.. ;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he...
      sesuai untuk keluarga kecik macam Bonde, Kalau keluarga besar macam kesian sebab Satria ada 2 pintu....

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.