TIDUR JER....

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera...


Nama saya Hagimaru
Umur saya 1 tahun 2 bulan...
Saya suka makan, saya suka bergurau, saya suka tido, saya sangat comel
Tapi saya garang.

Saya suka bermain bersama Aboy dan Kakak Fatin..
Aboy jahat suka buli saya...
Aboy suka smack down saya...
Saya akan balas perbuatan Aboy terhadap Saya dengan mengigit balik.

Ayah, bonde dan Fatin tiada dirumah... Saya tinggal Bersama Aboy

Padan muka Aboy kene kurung dlm sangkar...Kalau x mesti dia kacau saya.

Oklahh saya nak tido... Mengantuk sebab perut dah kenyang...

............

Ini Kucing Bonde,

Comel tak?

Dia suka tido mcm tu....geram je tgk dia. Rasa nak picit picit perut dia.

Cats Love...

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

33 PEMBERI ULASAN

  1. Uwaa, comel.
    Rasa nak buat bantal peluk :)

    BalasPadam
  2. comeiiinya...
    #clickclicknufnang

    BalasPadam
  3. Meh kawin kan dgn cat sy..hehe

    BalasPadam
  4. Meh kawin kan dgn cat sy..hehe

    BalasPadam
  5. Meh kawin kan dgn cat sy..hehe

    BalasPadam
  6. comelnya..gebusss..ni kalau anak ummul tgk nihh..mmg dia minta..hhuhuhuhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ummul kalau nak pinjam buat main boleh jer....

      Padam
  7. memang stylo kucing gebu tido mengangkang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Stylo kan... tido cam manusia terlentang tapi kurang sopan sebab mengangkang

      Padam
  8. kena belikan dia bantal peluk

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he dah beli buai x nak naik pon... selesa cam tu...

      Padam
  9. comelnyeee... dah tak de kucing since lepas beranak... =(

    BalasPadam
  10. dayah alah dengan benda berbulu..huhuby the way comel la hagimaru =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau Alah mmg x boleh dekat.....
      tgk dari jauh

      Padam
  11. comelnya meowwww hagimaru nii

    BalasPadam
    Balasan
    1. meowwwwwwwwwww
      meowwwwwwwwwwwwww Min...

      Padam
  12. Comelnye!!! teringat kat kucing Mai yg dah sebulan hilang :'(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala ciannye...

      dulu pon kucing Bonde kene curi

      Padam
  13. Balasan
    1. Lela hagi ckp terima kasih sebab kata dia comel :)

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.