TEKA APAKAH INI...


ASSALAMUALAIKUM...
ASYIK CITER JJCM PON MESTI BORING JER BACAKAN...
NOW NAK MAIN 1 GAME...

"CUBA TEKA JENIS MAKANAN DALAM GAMBAR DIATAS"...

TEKA DENGAN BETUL NNT BONDE BELANJA MAKAN HE HE HE

OK... GOOD LUCK & TRY YOU BEST

TEKA TEKI SEHINGGA JAM 5.00 PETANG YEA....

(KRUP KRAP SAMBIL MAKAN KEREPEK NI)

:)

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

25 PEMBERI ULASAN

  1. Waa kerepek apakah ituuu huhuhuhu..teratai kah hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq Lya, kerana sudi mencuba... tapi jawapan salah sila cuba lagi ;)
      Jeng jeng jeng yumy sedapnya....

      Padam
  2. ni kerepek ngaku ke bonde? ke cendawan. hahahaha :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nani...
      Bonde Ngaku ni bkn kerepek Ngakulah...
      Ke Cendawan....lagi bukan...
      boleh cuba lagi yea...:)

      Padam
  3. Balasan
    1. Normi Nieza
      Kerepek Ubi Kayu salah...
      Boleh cuba lagi yea :)

      Padam
  4. kenapa nampak macam kelopak bunga bonde?

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he...KC
      nampak cantikkan sekali pandang bentuk bunga teratai...

      Padam
  5. Balasan
    1. Ewan...
      Betul Buah Sukun...
      Nama makanan ni Kerepek Sukun :)

      Padam
    2. yay.....bonda blanja kepek sukun

      Padam
    3. He He He...
      Tahniah anda terer sgt...

      Padam
    4. Org putih kenal kepek sukun hahaha..

      Padam
  6. Balasan
    1. Rahimah imah :

      Pandai... Betul tapi nama makanan ni Kerepek Sukun

      Padam
  7. sedapnya kerepek sukun..lama tak makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wanie mmg sedap susah nak dapat tau :)

      Padam
  8. org Banting tau mana nak cari kerepek...lambat pcl singgah sini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha ha ha...
      PCL nest time boleh try... ni mmg Kerepek Sukun dari Teluk Panglima Garang...

      Padam
  9. Kerepek sukun .. kat tempat saya memang banyak buah sukun, tak pasti ada ke yang jual. Tapi yang sedap pernah rasa kat Pulau Aman ... memang orang kampung tu buat perusahaan ni.

    Jom Aktifkan MyKad

    BalasPadam
    Balasan
    1. HH kalau banyak buah Sukun, bestnya.. semasa buahnya muda dibuat kerepek dan goreng dengan kunyit dan bawang putih... kalau dah masak buat cekodok pula... sedap tu... yummy

      Padam
  10. nilah yang ezwan sebut tadi kerepek sukun hehe :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kak Ana ..
      Yeay....
      Ewan teka betul... Kerepek Sukun...

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.