Percayalah - Indah Ruhaila

Jom nyanyi.... tetiba petang2 anak nyanyi... hu hu hu

hari-hari dengar lagu ni... hari-hari nyanyi... macam dah sedap pulak...
tgk masa siaran langsung AJL dan tengok live Indah Ruhaila nyanyi semasa konsert Mini 30 tahun Media Hiburan memang sedap suara Indah ni... bonde terus minat nak dengar lagi lagu nyanyiannya..




Lirik Lagu/ Lyrics: Percayalah - Indah Ruhaila

 Aku masih mampu
Meneruskan hidupku
Hanya karana janjimu
Yang tulus mencintaiku

Aku mencintaimu
Aku menyayangimu
Aku kan setia selalu selamanya

Chorus:
Percayalah.. percayalah
Walau di mana dirimu
Hatiku hanya untukmu

Percayalah.. percayalah..
Sejauh mana dirimu
Ku ingin kau tahu…
You're always in my heart..

Aku takkan sanggup
Bila tak bersamamu
Keran ku yakin dirimu
Tercipta hanya untukku

Aku mencintaimu
Aku menyayangimu
Aku kan setia selalu selamanya
Huhuu..

Percayalah.. percayalah
Walau di mana dirimu
Hatiku hanya untukmu

Percayalah.. percayalah
Sejauh mana dirimu
Ku ingin kau tahu
You're always in my heart (3x)…
Selamanya..

Percayalah.. percayalah
Walau di mana dirimu
Hatiku hanya untukmu
You're always in my heart..

Sejauh mana dirimu
Ku ingin kau tahu
You're always in my heart..
Ku..

You're always in my heart (2x)

Kau selalu dihatiku..


~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

6 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.