HEBATNYA SUNNAH...

BANGUN PAGI MESTI TERUS NAK MASUK TANDASKAN!!!

TUNGGU!!!!

ANDA KENA TAHU INI...

Hebatnya sunnah..

Knp masuk tandas kaki kiri?
Kajian saintifik menemukan.. Sifat kaki kiri adalah menarik ke belakang..
Manakala sifat kaki kanan adalah menolak ke hadapan.
Jika masuk tandas kaki kiri..
Jika tergelincir.. Kaki kiri akan menarik ke belakang.. Jadi badan dpt diimbang dan tidak terjatuh.
Klu kaki kanan InsyaALLAH terus jatuh..
Dan kebanyakan pesakit koma/strok adalah berpunca dari jatuh bilik air.

#share kebesaran Allah swt

DOA MASUK TANDAN DANKELUAR TANDAS...

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

14 PEMBERI ULASAN

  1. Balasan
    1. Jom...

      Kita amalkan...bersama...ajr family kita

      Padam
  2. Mmg masuk toilet kaki kiri. Tp xtau pasal saintifik tu. Hihi thanks bonde. New info. Gamaknya penah jatuh bilik air sbb termasuk ngn kaki kanan kot

    BalasPadam
    Balasan
    1. he he he lepas ni nak masuk je.. biar kaki kiri...
      take care Mommy Irra

      Padam
  3. memang selalu amalkan macam tu ..kaki kiri masuk tandas, tapi tak tau pulak refleks dia mcm tu..tq perkongsian dari bonde

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bonde pon baru tahu info ni.. jadi biar semua org tahu.. kita sama-sama belajar... sama-sama didik keluarga kita PCL.. InsyaAllah

      Padam
  4. Sama2 kita amalkan sunnah ..Terima kasih bonde ats perkongsuan ini

    BalasPadam
  5. Thanx sharing bonda. Tp jgn lupa ttup kepala gak. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu ...
      tuala kene sentiasa ada dalam toilet senang nak tutup kepala :)

      Padam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.