BERSAMA ZURA ASYFAR NOVELIS DI PESTA BUKU SELANGOR

ZURA ASYFAR NOVELIS
 
 
ASSALAMUALAIKUM...

HARI NI SESI TERJAH PENULIS DI PESTA BUKU SELANGOR...

HARI NI TURN ZURA ASYFAR BERTUGAS UNTUK SESI TANDATANGAN... NOVEL KEDUANYA..
SAAT HADIRNYA CINTA DIA...

NOVEL BARU KELUARAN FEBRUARI DI PESTA BUKU SELANGOR...

YEAHHH DAH DAPAT PELUK NOVEL KE 2 ZURA "SAAT HADIRNYA CINTA DIA" CUTE JER... TAJUK NOVEL NI KAN...

COVER X LARI DARI WARNA PINK... MMG CANTIK DIMATA BONDE.

NOVEL PERTAMA ZURA...
-SEBENARNYA SAYA DIRI DIA...

MULAI  FEBRUARI 2015

Tajuk: Saat Hadirnya Cinta Dia
Penulis: Zura Asyfar
Penerbit: Karyaseni...
ISBN: 978-967-0246-91-8
Harga: RM26(Semenanjung) // RM29(Sabah & Sarawak)

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

TIGA tahun lebih AYARA NASHMIA hidup menyepi tanpa keluarga di sisi. Walaupun sering dibuai rasa rindu, dia tidak tegar untuk pulang ke kampung atas sebab onar yang pernah dilakukan dahulu. Segala rahsia serta kejadian yang berlaku dalam tempoh berada jauh dari keluarganya cuba ditutup rapi dengan sebaiknya.

Walaupun cuba menolak kehadiran lelaki di dalam hidupnya, namun dia terpaksa juga berhadapan dengan seorang lelaki yang seakan-akan cuba untuk mengejarnya dari semua arah. Puas ditolak dan dihalang namun lelaki itu langsung tidak pernah mengalah.

“Kau nak apa lagi, Raze? Tak puas-puas lagi kau nak kacau hidup aku? Kau nak suruh aku mati dulu biar kau puas hati?” – AYARA NASHMIA

“Selagi kau tak setuju kahwin dengan aku, selagi itulah aku ganggu kau.” – RIZQH ESFAHAN

Namun pertemuan kembali dengan adik kandungnya Aniq mengubah segala-galanya. Lelaki yang sering sahaja mengganggunya itu tiba-tiba diangkat menjadi satu watak penting dalam drama ciptaannya

“Aniq... Erm, kenalkan ni Raze... Husband akak. ” – AYARA NASHMIA

“Saya Aniq Nashmin. Satu-satunya adik Ayara. ” – ANIQ NASHMIN

“Oh... Saya Rizqh Esfahan... boleh panggil Raze atau panggil Abang Raze aje. ” – RIZQH ESFAHAN

Baru sahaja mahu menghembus nafas lega, Ayara dikejutkan pula dengan berita tentang Puan Rashidah yang mahu menjenguknya di bandar setelah sekian lama tidak berjumpa. Saat itu Ayara sudah gelabah sakan. Mana dia mahu mencari suami sementara yang sanggup berlakon ketika emaknya datang? Adakah dia patut menjadikan Raze menjadi mangsa keadaan sekali lagi?

“Tak nak kiss tangan dulu ke?” - RIZQH ESFAHAN

“Jangan nak mengada-ada sangatlah! - AYARA NASHMIA

Sesungguhnya kedatangan Puan Rashidah untuk melawat Ayara itu betul-betul membawa satu lagi kejutan yang tidak disangka-sangka. Dia bukan sahaja mahu menjenguk kehidupan Ayara dengan suami lakonan anaknya itu. Namun dia membawa satu berita yang lagi besar.

Dan saat itu Ayara pula sudah tersepit di tengah-tengah. Ditambah pula dengan kehadiran bekas kekasihnya yang tiba-tiba sahaja datang menjengah. Adakah mereka berdua hanya berlakon untuk ketika itu sahaja ataupun lakonan mereka berlanjutan sehingga ke titik penamat? Dan bagaimana pula dengan rahsia lama yang disimpan oleh Ayara itu?

Bonde senyum riang....

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

3 PEMBERI ULASAN

  1. Nur Inani

    Happy sangat dapat jumpa Zura tau:)

    BalasPadam
  2. wah dapat berjump novelis dan novel pasti bertambah suka ya bonda

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.