HARI KEDUA, DESTINASI PERTAMA : PERJALANAN KE MOUNT SORAK , KOREA...


Hari Kedua, Destinasi Pertama : 

Perjalanan Ke:

Mount Sorak ,  Korea...


Cerita Sebulan Yg Lalu... Tapi Baru Sempat Update..

Manalah Tahu Ada Yang Duduk Google Nak Dapat Info... Boleh Jugaklah Nant i Diguna Pakai...

Nanti Bonde Akan Update,  Ada Yg Belum Sempat Diupdate Sorry.



Group Photo Bersama Tugu Beruang Panda... Ada Peluang Nak Tengok Beruang Panda Depan Mata Ke Ni ??? Ok Belakang Tugu Beruang Tu Nampak Tak Ada Gunung Ganang... Di Situlah ....

"Mount Sorak" 

Ok...
Baru Sempat Nak Update Gambar-gambar Semasa Kat Korea...
Hari Kedua Pada 23/12/2014 Isnin, Perjalanan Kali Ini Ke Mount Sorak Ini Adalah Gambar Di Hadapan Pintu Masuk Mount Sorak... Nampak Terang, Cahaya Matahari Bersinar Akan Tetapi Suhu Pada Waktu Ini Adalah -05 Rasanya... Uhhh Sejuk-Sejuk..



Ok... Dah Sampai Atas Macam Magic Pulak... He He He

Sebenarnya Nak Naik Atas Kene Lah Naik Cable Car... Kene Beli Tiket, Kene Beratur Nak Naik Cable Car Tu... Naseb Kami Sampai Awal... Sebab Kami Diminta Oleh Travel Agen Perjalanan Awal Pagi Sebab Kalau Kami Sampai Lewat... Keadaan Akan Sesak Di Station Bawah Semasa Hendak Menaiki Cable Car Dan Sesak Juga Di Atas Yg Hendak Menaiki Anak Tangga... Alhamdulillah Beratur X Lama Di Bawah Dan Di Atas Beratur Hendak Turun...


Ok Ini Permandangan Di Atas ...

Bonde Tak Jalan Meniti Anak Tangga, Kerana Cuaca Di Atas Sangat Sejuk Sekali...

Di Atas Suhu Lagi Bertambah Sejuk Kalau Bawah -05 Atas -09 @ -10 Tak Tengok Hp Masa Tu Sebab Happy Sangat Dapat Bergambar Kat Station Cable Car..

Dapat Tengok Matahari Korea...

Teringat Lagu Raja Ema "Sinaran Mentari Yang Menerangi... Keseluruh Alam... Bergemilang..."...Tersenyumlah Mentari Korea...Teringat-Ingat Lagu Dia Masa Ni...

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. untungnya boonda dapat jejakkan kaki di korea. dapat melihat sendiri keindahan bumi Allah yang lain.

    suatu kenangan yang mungkin tidak akan dilupakan

    BalasPadam
  2. Arz Moha jatuh cinta dengan kebesaran Allah... Sangat kagum dengan ciptaannya
    Syukur Alhamdulillah dapat jejak ke korea...

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.