AL FATIHAH DATUK SHARIFAH AINI

Jom baca....

ASSALAMUALAIKUM, 6 RAMADHAN    

 
gambar dari harian Metro fb


Biduanita negara, Datuk Sharifah Aini Syed Jaafar menghembuskan nafas terakhirnya pada usia 61, di ICU Hospital Pakar Damansara, 1.26 pagi ini.

SEHUBUNGAN DENGAN ITU, TELAH MENGINGATKAN BONDE KEPADA ARWAH AYAH DAN MAK..

Kerana Mak pernah bercerita dulu semasa kami adik beradik bertanyakan kenapa nama kami diberi nama macam sekarang ini..

nama bonde ialah Zaidalifah.. asalnya mak beri nama Zaida cerita mak dan arwah ayah peminat setia lagu2 Biduanita Datuk Sharifah Aini semua piring hitam dan kaset lagu2 Sharifah Aini dia beli pada era 60 an dan 70 an, Semasa sy dilahirkan pada tahun 1978 terhasillah nama Zaidalifah... ifah itu gabungan nama saya dengan penyanyi tersebut....

 Untuk itu... saya tidak pernah lupa cerita asal usul nama saya, Al fatihah untuk arwah mak dan ayah Al fatihah juga untuk arwah Datuk Sharifah Aini.

hanya lagu dan nyanyian yg ditinggalkan...

mari sama-sama sedekahkan Al fatihah.

Photo: Arwah ayah peminat setia lagu2 Biduanita Datuk Sharifah Aini semua piring hitam dan kaset lagu2 Sharifah Aini dia beli,
Semasa sy dilahirkan terhasillah nama Zaidalifah... ifah itu gabungan nama saya dengan penyanyi tersebut....
Untuk itu... Al fatihah untuk arwah mak dan ayah
Al fatihah juga untuk arwah Datuk Sharifah Aini.
AAMIIN.

 
~ BONDE

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.