SAMBUNGAN... ENTRI LELAKI SEDINGIN DIA

ASSALAMUALAIKUM...

NAK SAMBUNG PRIVIEW NOVEL NI...
FIRST TIME BACA NOVEL IDEAL KREATIF..
HATI AGAK TERBAKO BACA STATUS DARI GENG NOVEL DI FB, SARAH DARI SERAWAK...

STATUS GERAM DENGAN WATAK FAWWAS DALAM NOVEL NI...

FAWWAS HAKIMI ADALAH HERO DALAM NOVEL NI...
HEROIN PULA ARLIANA ANDRIA



HE HE HE..
FEFEELING ARIL ZAFRIL WATAK FAWWAS HAKIMI... U OLLS RASA OK TAK?...

Sinopsis :

Kaki kelab, kaki minum, kaki perempuan. Itu yang Andria dengar tentang Fawwaz Hakim. Memang benar... bagi Fawwaz, perempuan untuk dia hanya teman berhibur.

Mereka ditemukan di bumi Cameron ketika masing-masing melarikan diri dari ‘perkahwinan paksa’. Saling tidak kenal tetapi ada sejarah yang tercipta.

“Mati hidup balik pun kau tak akan layak kahwin dengan aku!” - Andria
Kata-kata Andria tatkala segalanya terbongkar buat Fawwaz rasa tercabar. Tunggulah, dia akan buat Andria tunduk di kakinya.

“Dah jadi macam ni baru nak kata tak layak? Masa kau peluk cium aku hari tu, tak rasa pulak tak layak?” - Fawwaz.
“Jangan nak buat cerita lah!” - Andria.


“Buat cerita? I’m telling the truth, babe. Nak aku cakap dekat mana tahi lalat kau? Ada berapa? Nak?”- Fawwaz.

Putar belit Fawwaz berjaya mengaburi mata semua orang. Dan.. kerana bimbang kemungkinan yang satu itu, Andria terpaksa mengalah, menjadi isteri pada lelaki itu.

“Marriage will never tie me down. Kahwin atau tak, sama aje untuk aku. Bezanya cuma sekarang, katil aku tu sentiasa ada pemanasnya.” - Fawwaz

Sampai bila hati kering seorang Fawwaz boleh bertahan dengan pesona yang ada pada Andria? Mampukah Andria mengubah Fawwaz menjadi ‘manusia’?


Judul : Lelaki Sedingin Dia
Penulis : Syah Shah
Terbitan : Idea Kreatif
Muka Surat : 508
Harga : RM23

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.