Jom baca....

ASSALAMUALAIKUM...
MALAM NI BERPELUANG MENONTON KUSINERO CINTA... EPISOD 1... DAH LAMA DRAMA BUKAN KERANA AKU TAK CINTA DAH HABIS... HARI NI 26 MEI BARU ADA GANTIKAN DRAMA BARU IAITU KUSINERO CINTA....
KUSINERO TU APA?
APA SUSAH GOOGLE TRANSLATE JE LAH...
KUSINERO BERMAKSUD MASAK

"MASAK CINTA"
 
JUDUL : Kusinero Cinta
Tarikh : Mulai 26 Mei 2014 (Setiap Isnin - Rabu - 10 malam)
Episod : 60 episod
Siaran : Astro Mustika HD 134 / Astro Bella 133
Pengarah : Feroz Kadir
Terbitan : Global Station
Pelakon : Jericho Rosales, Aaron Aziz & Tiz Zaqyah
Bella Dally, Miera Liyana, Nadzriah Nadzri, Shakilla Khoriri, Jasmin hamid, Arash Mohamad, Nabila Daly, Wan Sharmila, Ziela Jalil, Shah Rezza, Datuk Jalaluddin Hassan

Lagu Tema / OST Kusinero Cinta
Judul : Takdir Cinta
Artis : Awi Rafael
Ciptaan : Adi Sixthsense

PELAKON DAN WATAK
Jericho Rosales sebagai Chef Fredo
Aaron Aziz sebagai Chef Izmir
Tiz Zaqyah sebagai Edrinna
Jasmin Hamid sebagai Datin Raudah
Arash Mohamad sebagai Datuk Mahadzir
Nadzriah Nadzri - Mimi
Wan Sharmila - Dr.Riana
 
Sumber : http://infotaip.blogspot.com


~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. Kusinero tu maksudnya 'tukang masak'
    Saya tahu sebab saya orang filipina..

    BalasPadam
  2. Kusinero tu maksudnya 'tukang masak'
    Saya tahu sebab saya orang filipina..

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.