Beriadah Di Pusat Sukan Air Putrajaya..






Sent from Samsung tablet

Subject: Beriadah Di Pusat Sukan Air Putrajaya..

Salam Semua...

Anak anak semua baru habis exm akhir tahun kan!

Jadi samalah dengan fatin baru habis exam... sian pulak tengok muka stressnya..

Jadi bonde bawa fatin pi beriadah mandi manda kat Komplek Kolam Renang Putrajaya.

Seronok kami berpicnic semalam hi hi hi

Ni tak rancang pong nak g... rancang malam pagi terus g...

Nak masuk sini ikut sesi seperti jadual kat atas tu...

Memang seronok kolam besar dewasa tu paras dalam dari 1.2 ke 1.8 om lah kan!

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.