I TAB UNTUK FATIN..

Jom view....

JALAN-JALAN THE MINES CITY...

JANJI KENE DITEPATI....

JANJI NAK HADIAHKAN TAB KAT FATIN... JADI BELIKAN LAH UNTUK DIA.. UNTUK DIA.. YANG PALING MURAH... DAN BOLEH DIGUNAKAN...

DALAM NI DAH D.LOUD KAN KAMUS... GAME BIASA LA... BOLEH GUNA FB.. TP FATIN X DER AC FB PON HA HA HA

I TAB NI HARGA RM 299.00TAWAR MENAWAR.. DAPAT  RM 250.00 FATIN PILIH WARNA PINK... COVER PILIH PURPLE SAMA MACAM COVER TAB BONDE...

 CANTIK TAK????


BUKAN MAIN HAPPY LAGI.....
1~JAGA JAGAN HILANGKAN...
2~ X BOLEH BAWA KE SEKOLAH...



~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

0 PEMBERI ULASAN

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.