NANTIKAN "ANDAI ITU TAKDIRNYA DI TV 3"

Jom baca....

SIAPA DIKALANGAN PEMBACA YANG MINAT DENGAN NOVELIS SITI ROSMIZAH..
ADA BACA TAK NOVEL ANDAI ITU TAKDIRNYA...

NOVEL SEDIH NI... MASA BACA NOVEL NI TANGKAP LELEH...
BERJURAI-JURAI AIRMATA...


 
 Perkahwinan yang tidak terduga antara Aleya dan Syed Aizril membuatkan Aleya hidup terseksa. Dia dibuang keluarga. Pasrahkah dia?

"Jangan salah faham Puan Sri. Kemaafan yang diberi tidak akan sama sekali menjadikan saya lupa pada kedudukan diri saya ini. Saya tak boleh membuang pangkat itu ke tepi hanya kerana kesalahan yang pernah dibuat pada saya."

"Saya telah menjadi balu sebelum masanya dan anak-anak saya juga telah menjadi anak yatim sebelum masanya. Sembilan bulan saya mengandung mereka tanpa suami di sisi. Saya pekakkan telinga mendengar cemuhan masyarakat sekeliling."

Andai itu tadir-Nya, dia akan menempuhinya dengan tabah dan sabar. Apa yang penting sekarang adalah kebahagiaan anaknya, Dania. Sekurang-kurangnya, bila Aleya menutup mata, kehidupan Dania akan terbela.

"Selama aku meniti liku-liku kehidupan yang penuh dengan onak dan duri ini. aku tidak pernah pasrah dalam hidupku. Andai itu takdik-Nya sebelum menggapai bahagia aku redha. Namun sampai waktu apabila aku tidak mampu untuk bertahan lagi, hatiku lebih keras dari kerikil."

"SEDIAKAN TISU...KALAU NAK BACA NOVEL NI...."

 




.. ANDAI ITU TAKDIRNYA di TV3 16 APRIL 2013 jam 9 malam.. ^^

 
SHARE DARI FB : FARISA IMANI


 ~ BONDE :) RIANG~

Anda Mungkin Menyukai Bacaan Ini

2 PEMBERI ULASAN

  1. tu yg taknak baca tu...remy nie kalau baca suka imagine....mau berderai air mata........hu3

    BalasPadam
  2. ala... jgn la touching pulak remy...

    nnt kalau free tgk dramanya saje...

    selasa jam 9.00 mlm di tv3

    BalasPadam

[PENAFIAN]

Saya adalah pemilik blog www.bondezaidalifah.com secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

~Awak sportinglah....terima kasih sudi tinggalkan komen dibawah.

~Sila tinggalkan link untuk Bonde balas kunjungan...

Terima kasih.